SlewME Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Äsch, Skit samma... Glöm detta inlägg Redigerad 3 februari, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Man måste börja någonstans, eller? Blir lite svårt annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Dum i huvudet eller inte, det var spydiga kommentarer till mina förslag. Att säga att någon är dum i huvudet är inte det lägsta man kan göra, det finns ju lägre saker än så - till exempel KNULA DIN MAMAA FÖRFAN JAG HATAR DIG DIN JÄVLA IDIOTJÄVELL MIN KUK I DIN MUUUNNNN!!!! och det är exakt sånt jag vill få bort. Vilket är värst - såna kommentarer eller "Du är dum i huvudet, åtminstone tills du bevisar motsatsen"? Kort fråga. Vad ni egentligen borde lägga tid på att få bort är idiotinlägg som exemplet ovan, stället för en skitsak som stor bokstav eller ej i början av en post. Period. Vilket är värst - Du är dum i huvudet. Det andra har nog dom flesta svårt att ta alltför seriöst iaf. Det finns andra sätt att få bort det än censur! Censur skall bekämpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Många använder vissa svärord och skälsord utan kunskapen om vad det betyder. Det sa en bekant till mig som idag var i skolan och pratade om språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Många använder vissa svärord och skälsord utan kunskapen om vad det betyder. Det sa en bekant till mig som idag var i skolan och pratade om språket. Coolt... Haha, näe men jaja. @Funnylin: Nu ska censur bekämpas, var det inte mitt inlägg som just skulle censureras? Btw har du bevisat motsatsen (säger vi) i och med vettig argumentering, även om argumenten inte håller för mig. Jäjä, whatever. Men sätt in en mod till det istället, dammit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 @Funnylin: Nu ska censur bekämpas, var det inte mitt inlägg som just skulle censureras? Jag skrev att det skulle censureras för att du skulle förstå att censur är ett mycket dåligt påhitt! (Just ask the Chinese and North Korean people!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Skulle älskat en mod som automatiskt ändrar första bokstaven till en stor bokstav... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Skulle älskat en mod som automatiskt ändrar första bokstaven till en stor bokstav... Det där lät gött!!! Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Då försvinner meningen med stor bokstavs-grejen, själva poängen är att man ska lägga ner lite tid på inläggen. Själv tycker jag vi borde skaffa ett filter som inte låter en skriva inlägg på mindre än tio bokstäver (eller liknande). Visst, folk kanske lägger till punkter efteråt om det är för kort eller något, men det kanske hindrar några idioter från att skriva inlägg med bara en smilie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 men det kanske hindrar några idioter från att skriva inlägg med bara en smilie. Dom idioterna som bara skriver en smile kan ju alltid "kringgå" filtret genom te.x att göra flera smilies. eller en smilie och punkter eller nån kombination eller någonting annat som är mycket smartare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hatar inlägg med en smiley som: -Min mamma bor i new york, men kommer hem om en månad! - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Skulle engågn skriva en hemsida till nån kilöle här på forumet fick skriva: Www.apa.nu Tex. Störigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Dom idioterna som bara skriver en smile kan ju alltid "kringgå" filtret genom te.x att göra flera smilies. eller en smilie och punkter eller nån kombination eller någonting annat som är mycket smartare. Eller så blir man strängare på reglerna när det gäller sånt dvs man bannar personen i några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ojävlar, det var inte lite hårt. Räcker gott och väl med en varning. Ceone: Om du nu ska skriva in en länk, varför inte vara så vänlig och göra en riktig länk? Då måste du inte skriva med stor bokstav! Ja, Folk fattar inte när de blir varnade utan de fortsätter gång på gång. Lika bra att visa att man menar allvar på en gång. Har ett community som jag gjorde på kul och även fast man varnar folk så fortsätter de, då finns det bara en utväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det är en åldersgrej. Många yngre personer bryr sig mindre/inte alls om varningar i form av ord. En varning som dessutom stänger av posträttigheterna i några dagar är dock väldigt effektiv. Personen i fråga får en tankeställare samtidigt som han/hon fortfarande har tillgång till hela forumet (men inte kan posta inlägg). Jag ser stor förbättring på de som får posträttigheterna tillfälligt avstängda i några dagar jämfört med de som bara får en varning i form av ord. Jag tycker dock inte att "bara-en-smilie-inlägg" är något större problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Skulle engågn skriva en hemsida till nån kilöle här på forumet fick skriva: Www.apa.nu Tex. Störigt. Varför sätter du inte länken inom URL-grejset? Tryck på "http://" bara när du gör ett inlägg.. Förövrigt tycker jag att moden är bra och att fler liknande borde fixas. @Hultan: Ser lite slarvigt ut att man bara postar en smilie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts