HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag har alltid vänstra lillfingret på den knappen Åh, ska vi gifta oss? Så gör jag också. @Stellhell: precis.. Redigerad 3 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Fyfan vad underbart! Bra jobb Hultenius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag är inte så påläst men även du med dyslexi kan väl stava ett inlägg rätt bara att det tar längre tid. Om du läser igenom det du har skrivit så ser du väl stavfelen? För vissa är det så. Personligen ser jag 1-2 ord som jag stavar fel på i en text på 3-4 rader men inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Skönt! Jag stör mig på alla hackzor ungar som skriver med liten bokstav på fel plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nee hultan, detta går överstyr, ta bort detta nu! man kan få dampryck... jag har börjat få ticks och ryck i ansikte och arm.... snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Editation. Ett fel man ofta gör: man böjer penis. Icke bra. Kanske borde vi fixa det också? Eh...wtf. Varför blandar du in oss i vad du gör i ditt eh...intima privatliv? För övrigt anser jag att folk ska sluta klaga och anstränga sig i några sekunder per inlägg(Och att Kartago skall förstöras) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Åh, ska vi gifta oss? Så gör jag också. Jaaaaa! Skönt! Jag stör mig på alla hackzor ungar som skriver med liten bokstav på fel plats! SåNnA pErSoNeR sOm SkRiVeR sÅhÄr Är KoNsTiGa. SpEcIeLlT oM dOm HaR dEt I sItT nIcKnAmE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jobbigt? BAH! Underbart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Eh...wtf. Varför blandar du in oss i vad du gör i ditt eh...intima privatliv? För övrigt anser jag att folk ska sluta klaga och anstränga sig i några sekunder per inlägg(Och att Kartago skall förstöras) Haha! Jag är fullt medveten om att jag inte är ensam...så varför inte ta upp det? Ingen har någonting att skämmas över... Ringsamling. AP. Jag - "Hej, jag heter Oskar, och jag böjer penis" Alla - "Hej Oskar!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jaaaaa! SåNnA pErSoNeR sOm SkRiVeR sÅhÄr Är KoNsTiGa. SpEcIeLlT oM dOm HaR dEt I sItT nIcKnAmE... Som dig eller? Jag hade det förut men jag har bytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Alltså, det är inte så farligt... Det är bra tycker jag... // Xstreem 4 president! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men SPELA ROLL! Ha lillfingret (Ja, det minsta fingret på handen, längst till vänster på vänstra handen, och längst till höger på högra handen) på den knappen hela tiden så fixar det sig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 // Xstreem 4 president! You mean Xstreem 4 Root! Right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hatar denna mod! Den sa t.o.m till mig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag blir inte direkt påverkad, då jag alltid börjar en mening med storbokstav om den nu ska ha det, vilken den oftast ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag blir inte direkt påverkad, då jag alltid börjar en mening med storbokstav om den nu ska ha det, vilken den oftast ska. Samma här. Jag brukar alltid börja med stor bokstav så jag bryr mig inte. ::EDIT:: Inte på vanliga chattprogram som t.ex msn.::EDIT:: Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Lite irriterande när man börjar med en länk... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Borde det inte vara bättre att sätta in första bokstaven i en p.capitalize {text-transform: capitalize} Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 En mycket bra mod. Keep it up Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Lite irriterande när man börjar med en länk... :/ Om du gör en grej så behöver man inte göra h:et stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts