Sylt-Tomten Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 katana! gillar att hugga av huet på folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kustom Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Motorsågen är min favorit, det blir så mycket BLOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Självklart e det Shotgun och revolvern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 stubby shotgun och python såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 stubby shotgun och python såklart Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 stubby shotgun och python såklart Nja, spazen är ett snäpp bättre tycker jag... Men Python e det inget fel på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Den stora shotgunen och colt. PSG-1 duger också (gillar att skjuta sönder däck ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ahh VC verkar über fett!!!!!!!! *längtar till PC* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ahh VC verkar über fett!!!!!!!! *längtar till PC* jo... du har sakt den några gånger nu... det räcker. ps. det är fler som gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Motor sågen e ju råå hehe.. de stänker blod på rutan. Jag tycker att Spaz Shotgun e bäst asså den snabb skjutande. och Python förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 oj, blandade visst ihop spaz med stubby, klart jag menade Spaz Shotgun & Python Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Det klart bästa vapnet är shotgun det dära som ser ut som gevär fan vad det är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Vet ni vad vapen är eller ? Minigun ska de va Men Mp5 är alltid kul o göra "driveby" med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Motorsågen ser ju lätt grymmast ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag tycker mototsågen,katana svärdet eller vad den heter och snipern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) Minigun Redigerad 25 januari, 2003 av Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Mina är: AWP, MP5, Desert Eagle, Ak-47. Bara MP5 av dom finns i VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acke_vc Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 mina är colt python. auto shotgun och m16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 phyton, shotgun (vanliga) och mp-5. jag var för mig att det inte heter m-16 utan m-4 i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts