armin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 jag har en karta här nere. och där som jag har markerat med rött är där man ska drunkna så att alla andra gängsakerna kommer upp på kartan men kan nån visa på kartan och tipsa mig om var det finns coola saker och secrets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 jag har en karta här nere. och där som jag har markerat med rött är där man ska drunkna så att alla andra gängsakerna kommer upp på kartan men kan nån visa på kartan och tipsa mig om var det finns coola saker och secrets Kan nogån lägga in en karta ? jag försöker men det står att filen inte får vara större än 512 k. och kartan e 1554 k stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Förminska bilden i något program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Här edit: tar bort min :edit Redigerad 2 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Azore: Vad e det för bil du har i singnaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Azore: Vad e det för bil du har i singnaturen Det är en hotknife. den får du när du har fått alla guld i bilskolan. p.s jag har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Azore: Vad e det för bil du har i singnaturen Har tappat räkningen om hur många som frågat nu, hehe Som sagt så får man Hotknife när man tagit alla guld på Driving school. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det är en hotknife. den får du när du har fått alla guld i bilskolan. p.s jag har den Japp och du är en av alla de som också frågat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Scitzofren ? (jag vet stavning men vet ni hur man stavar det då?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu tycker ni säkert jag är efterbliven och allmänt blåst men jag har inte spelet så jag undrar vad 1an (inte siffran utan den som är utmärkt på kartan) och san (samma sak som på ettan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu tycker ni säkert jag är efterbliven och allmänt blåst men jag har inte spelet så jag undrar vad 1an (inte siffran utan den som är utmärkt på kartan) och san (samma sak som på ettan) Vad jiddrar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Japp och du är en av alla de som också frågat mig Jo jag vet. :"> har skaffat den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Sorry Redigerad 3 januari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts