Playstationman Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har hittat en tunnel!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 "wow" har hittat 4-5 st, om du nu menar de som finns längs med motorvägarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 "wow" har hittat 4-5 st, om du nu menar de som finns längs med motorvägarna. Nepp!!! Den finns här: Under järnvägen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det ska jag kolla upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ja...det beror på hur du definierar ordet "tunnel" det finns ju också viadukter, vägbroar och en massa annat. Men iaf så är det inget nytt. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad är det för tunnlar alla snackar om, jag har inte sett en enda, förutom de i motorvägarna m.m. Någon som kan förklara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ja...det beror på hur du definierar ordet "tunnel" det finns ju också viadukter, vägbroar och en massa annat. Men iaf så är det inget nytt. ^^ Det är som ett svart håll som går igenom berget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ganska gammalt, en sorts grotttunnel... inge speciellt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vart kan man hitta de här tunnlarna och grottorna? Är det samma sak, vissa har ju snackat om grottor medan andra pratar om tunnlar. Vart kan man hitta dom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag och min polare hittade en tunnel nånstans ute i öknen som gick genom ett berg, en naturlig tunnel, ingen bil eller tågtunnel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag och min polare hittade en tunnel nånstans ute i öknen som gick genom ett berg, en naturlig tunnel, ingen bil eller tågtunnel Kan inte du säga det lite mer exaktare var det ligger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ungefär där train-mail-bridge (eller nåt) går över på las venturas-delen, en liten bit norr tror jag, vid vattnet... inte SÅ speciellt, finns bara en policebribe där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Asså lås den här tråden den har u ingen mening alls Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ingen mening? han visade ju vart det fanns tunnlar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Asså lås den här tråden den har u ingen mening alls Själv tycker jag det är ganska behaligt att veta vart tunnlarna finns. Oftast finns det nämligen en stjärna i dem och det är en väldigt bra flyktväg ifrån snuten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 MEN ÅÅÅH! Det finns ju runt 30- 50 tunnlar om du letar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Detta är inget nytt.....den tunnel har jag vetat om sedans jag komm till LV för första gången för några månader sendan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Stänger efter förfrågan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts