Jump to content

Samurize | The one and only.

luddee
 Share

Recommended Posts

Eftersom många kanske, t.ex. jag, undrar hur Samurize fungerar så tycker jag att vi diskuterar det här...

Länkar:

[Officiella hemsidan] www.samurize.com

[bilder]

[frågor, problem, fakta.]

Nedladdning:

[samurize] Ej direkt länk, hitta "mirrors" längre ner på sidan

[Tillbehör]

[språkfiler]

----

||P.S|| Kom ihåg att detta inte är ett showroom, utan att man diskuterar det här...

sina verk kan man senare vissa upp i >dump,skrivbord< ||D.S||

----

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok, bra! Jag trodde du va en sån där forumsnut som passade på att klaga -_- förlåt

||EDIT|| : Eftersom jag inte kan Samurize.com bra kan väl nån gå in och ge mig lite bra länkar till nedladdning, hjälp, språk, tillbehör, bilder etc....

detta ska ju bli den officiella topicen ;) lite kan jag skrapa ihop själv

||EDIT2|| : Jag har fixat lite länkar nu, säg till om tillägg och förbättringar :)

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart gör man det... jag har gjort min "bild" i serious samurize 1.6, hur får jag den som bakgrund?!

Om du menar din Config så ska du spara den i Configs/Media som t.ex "Luddees config" sen öppnar du Samurize Client. Höger tryck på Samurize ikonen och välj

Select Config File. Sen trycker du media och sen borde den finnas där som Luddees config.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samurize-teamet är för jävla sega på att uppdatera programet.. jag brukar få ett ryck och göra en snygg config varje gång en ny uppdatering kommer... men det var ett tag sen

Tycker inte att det är något fel med det, uppdateringar kommer när de uppdaterat något. Vad vill du att de ska uppdatera liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor