luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Eftersom många kanske, t.ex. jag, undrar hur Samurize fungerar så tycker jag att vi diskuterar det här... Länkar: [Officiella hemsidan] www.samurize.com [bilder] [frågor, problem, fakta.] Nedladdning: [samurize] Ej direkt länk, hitta "mirrors" längre ner på sidan [Tillbehör] [språkfiler] ---- ||P.S|| Kom ihåg att detta inte är ett showroom, utan att man diskuterar det här... sina verk kan man senare vissa upp i >dump,skrivbord< ||D.S|| ---- Redigerad 2 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Här, på samurize.com står det exakt hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men varför kan vi inte bara ha det såhär? Man kan ju behöva "mänsklig" hjälp och svar på frågor också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Okej..försökte bara hjälpa, är desutom inte så bra att förklara för folk så..ehm..ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) ok, bra! Jag trodde du va en sån där forumsnut som passade på att klaga förlåt ||EDIT|| : Eftersom jag inte kan Samurize.com bra kan väl nån gå in och ge mig lite bra länkar till nedladdning, hjälp, språk, tillbehör, bilder etc.... detta ska ju bli den officiella topicen lite kan jag skrapa ihop själv ||EDIT2|| : Jag har fixat lite länkar nu, säg till om tillägg och förbättringar Redigerad 2 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hur gör man för att få sin bakgrund som bakgrund,....?! hjäälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag laddade ner samurize och en kalender. Till min förvåning kom det upp 7-8 olika st. som nästan täckte mitt hela skrivbord. klickade sedan på "edit config" och visst, det var bara att markera och radera allt jag inte ville ha Kan dock inte hjälpa er, jag har aldrig använt samurize förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hur gör man för att få sin bakgrund som bakgrund,....?! hjäälp Trycker på Edit graphics/Add background object/ Add Image. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vart gör man det... jag har gjort min "bild" i serious samurize 1.6, hur får jag den som bakgrund?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vart gör man det... jag har gjort min "bild" i serious samurize 1.6, hur får jag den som bakgrund?! Om du menar din Config så ska du spara den i Configs/Media som t.ex "Luddees config" sen öppnar du Samurize Client. Höger tryck på Samurize ikonen och välj Select Config File. Sen trycker du media och sen borde den finnas där som Luddees config. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag kan inte öppna min client som en tom ikon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag kan inte öppna min client som en tom ikon Installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Samurize-teamet är för jävla sega på att uppdatera programet.. jag brukar få ett ryck och göra en snygg config varje gång en ny uppdatering kommer... men det var ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Samurize-teamet är för jävla sega på att uppdatera programet.. jag brukar få ett ryck och göra en snygg config varje gång en ny uppdatering kommer... men det var ett tag sen Tycker inte att det är något fel med det, uppdateringar kommer när de uppdaterat något. Vad vill du att de ska uppdatera liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tycker inte att det är något fel med det, uppdateringar kommer när de uppdaterat något. Vad vill du att de ska uppdatera liksom? 0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tycker inte att det är något fel med det, uppdateringar kommer när de uppdaterat något. Vad vill du att de ska uppdatera liksom? VVVVVVVvill att dom ska uppdatera så att jag får insperation att börja dona igen vad dom uppdaterar spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hur länge måste vi ha denna jobbiga stora bokstav! Jag har en fråga om det där med TV-kanalerna: Måste man skriva in tid/kanal själv och uppdatera ibland, elr gör den det automatiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hur länge måste vi ha denna jobbiga stora bokstav! Jag har en fråga om det där med TV-kanalerna: Måste man skriva in tid/kanal själv och uppdatera ibland, elr gör den det automatiskt.. auto. Leta bara efter GetTV Swedish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Nu har jag fått allt till skrivbordet, MEN HUR FAN FÅR JAG BORT DET! EDIT fick bort det niu Redigerad 3 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts