Commiebastard Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag hittade inte hjälptråden.. Var hittar man utan fusk de tunga vapen? Eldkastare,bazooka,värmesökande raketgevär?,minigun,molotovcocktailes. Dvs vapen man inte kan köpa. eller går det att köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) här finns HS rocket Launcher och flame Thrower ... det va den ända ja hitta just nu men jag ska fortsätta leta... Redigerad 2 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 De tunga vapnen finns även vid Toreno's Ranch efter nåt uppdrag (vet ej vilket). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Cheat: Weapon Set 1 (Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles) R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. Cheat: Weapon Set 2 (Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher) During gameplay, press R1, R2, L1, R2, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, DOWN, LEFT. Cheat: Weapon Set 3 (Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, M4, Bazooka, Plastic Explosive) During gameplay, press R1, R2, L1, R2, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, DOWN, DOWN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Orka fusk... Förstör känslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Cheat: Weapon Set 1 (Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles) R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. Cheat: Weapon Set 2 (Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher) During gameplay, press R1, R2, L1, R2, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, DOWN, LEFT. Cheat: Weapon Set 3 (Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, M4, Bazooka, Plastic Explosive) During gameplay, press R1, R2, L1, R2, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, DOWN, DOWN är du efterbliven? han sa "utan fusk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Fusken är inte så roliga för man kan inte ha vapen i den ordning man själv vill. *prövade fusken eftersom jag har varvat spelet idag* Jag Vill ändå veta var man kan fixa TUNGA vapen UTAN fusk.. så att jag kan få vapen i den ordning jag vill ha dem.. Redigerad 2 januari, 2005 av Commiebastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Nån som vet var Toreno's ranch ligger då? har glömt det, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Här är en karta på alla motolov... på den gula pricken så ska det finnas en flame thrower. på en lila pricken så ska motolov:en va uppe på taket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Här är en kara på alla miniguns... på den blåa pricken så ska minigunen vara på en bropelare. på den lila pricken så ska minigunen vara nere i ett garage i något hörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag vet att det finns en eldkastare på fartyget ditt man exporterar bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men orka leta vapen som tar 4 månader o hitta det e vell bättre o trycka på nåra knapper så får man alla:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 är du efterbliven? han sa "utan fusk" Nej jag e inte efterbliven varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Sista kartan! här finns alla rocket launcher . på den lila pricken så ska rocket launcher:n vara uppe på taket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Cortez @ här är toreno-huset. där ska det finnas minigun HS rocket launcher m.m här kommer bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts