Jump to content

Tunga vapen

Recommended Posts

Cheat: Weapon Set 1

(Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles) R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up.

Cheat: Weapon Set 2

(Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher) During gameplay, press R1, R2, L1, R2, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, DOWN, LEFT.

Cheat: Weapon Set 3

(Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, M4, Bazooka, Plastic Explosive) During gameplay, press R1, R2, L1, R2, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, DOWN, DOWN

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cheat: Weapon Set 1

(Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles) R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up.

Cheat: Weapon Set 2

(Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher) During gameplay, press R1, R2, L1, R2, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, DOWN, LEFT.

Cheat: Weapon Set 3

(Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, M4, Bazooka, Plastic Explosive) During gameplay, press R1, R2, L1, R2, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, DOWN, DOWN

-_-

är du efterbliven? han sa "utan fusk"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fusken är inte så roliga för man kan inte ha vapen i den ordning man själv vill.

*prövade fusken eftersom jag har varvat spelet idag*

Jag Vill ändå veta var man kan fixa TUNGA vapen UTAN fusk..

så att jag kan få vapen i den ordning jag vill ha dem..

Redigerad av Commiebastard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor