nadir Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hallå! Jag har flyttat mitt playstation ner till vardagsrummet, men jag får inget ljud. De två sladdarna (röda och vita) stoppar jag i varitt uttag men det funkar verkligen inte. Någon som har någon lösning på problemet eller nåt liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hallå! Jag har flyttat mitt playstation ner till vardagsrummet, men jag får inget ljud. De två sladdarna (röda och vita) stoppar jag i varitt uttag men det funkar verkligen inte. Någon som har någon lösning på problemet eller nåt liknande? har du stoppat dom i rätt färger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nadir Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag stoppade den vita i den vita och den röda i den röda, så jag antar att det är rätt färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nadir Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ingen? Jag skulle behöva allt hjälp och tips jag kan få...Börjar bli desperat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag stoppade den vita i den vita och den röda i den röda, så jag antar att det är rätt färger. där är det något fel på tven ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Jag stoppade den vita i den vita och den röda i den röda, så jag antar att det är rätt färger. Jaha, där har vi det! Man ska ju stoppa den vita i den gula och den röda i den vita Nää men jag vet faktiskt inte vad som e fel Det kan ju vara så att sladdarna skadats på något sätt Redigerad 2 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nadir Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hm, ja, troligtvist är det nåt som inte stämmer med tvn då... Men. Spelar ni på kanal "FRONT" eller vad det heter, man kanske ska spela på nån av de där "1" eller "2" om ni förstår vad jag menar. En kanalsökning månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men. Spelar ni på kanal "FRONT" eller vad det heter, man kanske ska spela på nån av de där "1" eller "2" om ni förstår vad jag menar. En kanalsökning månne? Vad är kanal "FRONT", eller menar du AV anslutningen på framsidan av TV:n? Själv använder jag en scart kontakt och spelar på en AV kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hm, ja, troligtvist är det nåt som inte stämmer med tvn då... Men. Spelar ni på kanal "FRONT" eller vad det heter, man kanske ska spela på nån av de där "1" eller "2" om ni förstår vad jag menar. En kanalsökning månne? prova om det funkar på din andra tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Testa också om det är så med andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nadir Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Okej, tack för responsen. Ja, det funkar på den andra tvn, och det är likadant med alla spel. Det där med scart låter intressant, men eftersom jag inte är någon tekniksnubbe så kanske nån kan berätta för mig hur jag ska få till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hallå! Jag har flyttat mitt playstation ner till vardagsrummet, men jag får inget ljud. De två sladdarna (röda och vita) stoppar jag i varitt uttag men det funkar verkligen inte. Någon som har någon lösning på problemet eller nåt liknande? Har du hört talas om en gul sladd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nadir Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Har du hört talas om en gul sladd? Ehm, ja, men det är väl bara videoanslutningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ehm, ja, men det är väl bara videoanslutningen? Ja just det. Vad dum jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Skit i den röda, stoppa in den vita och den gula så är problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Asså det är den gula och den röda sladden som man ska använda inte den vita! asså på min lilla tv finns det bara ett uttag för den röda och den gula och det funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det ska väl vara 3 st färgade sladdar? Gul, röd och vit? En till bilden, en till ljudet och en till själva kontrollen.. Som gör att handkontrollen funkar alltså. Har du testat att höja volymen på TV:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har då alltid använt den vita och den gula, den röda hänger bredvid och allt funkar perfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Asså min scart sladd e helt cp den är as glappig så man måste slå på den och vingla och slå och röra och hålla på den är as jobbig (förlåt om jag använder fjortis språk men jag fyller 14 om några dar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har då alltid använt den vita och den gula, den röda hänger bredvid och allt funkar perfa. Den vita är väl vänster ljudkanal och röd är höger (eller tvärtom), så om du har mono-tv spelar det ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts