Henriksen Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Synd att man inte kan spela GTA SA på dator för än i maj eller juni eller när der va :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Synd att man inte kan spela GTA SA på dator för än i maj eller juni eller när der va :"> Köp en PS2:a, mycket bättre spel känsla på konsoll, jag spelar nästan aldrig spel på PC förutom FPS online :::EDIT::: Förövrigt är detta en onödig topic :::EDIT::: Redigerad 2 januari, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vänta, det är framtiden, jag ser, ett flamewar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag längtar tills det kommer ut så att man kan börja modda om olicka fordon. När det kommer ut sånna filer/program och hemsidor.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Varför görs såna här trådar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Och? *Locked* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts