Tija Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Fan va kasst.. Ja blev "curry". vem fan vill heta curry? vilket skit! och som tjej "Blonde" psst Curry äger! Har du inte sett "Curry Nam Nam" (Goodness Gracious Me) med Sanjeev Bhaskar? Det äger så håååårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Curry äger! Har du inte sett "Curry Nam Nam" (Goodness Gracious Me) med Sanjeev Bhaskar? Det äger så håååårt! Bästa sitcom:en någonsin(en av dom iaf) "Check please" Edit: Varför i helvete skrev jag sitcom? Det är ju sketch TV. Totalt hjärnsläpp! Redigerad 2 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Bästa sitcom:en någonsin(en av dom iaf) "Check please" Inte an av dem! Den bästa! "Dina föräldrar måste ha varit väldigt vackra... ja, det hoppar ju ofta över en generation..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 REal name: Martin Gladiator name: Ocean Respekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 André = Taurus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Inte an av dem! Den bästa! "Dina föräldrar måste ha varit väldigt vackra... ja, det hoppar ju ofta över en generation..." Butler: May I take your hat, sir? Dennis Cooper: No, buy your own. [Talking to an elderly, ethnic man in a crowded place outdoors] Reporter: How would you describe the condition in the refugee-camp? Mr. Isaq: What refugee-camp? Reporter: Well, THIS refugee-camp. Mr. Isaq: This is my family picnic. Alla som inte sett: se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Alla som inte sett: se! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAH *vrider mig på golver* HAHA buy your own ! HAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAH *vrider mig på golver* HAHA buy your own ! HAHAHAH Um...okey. Eh...he. Årets överdrift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Bara mitt förnamn blev: Solaris Förnamn och efternam: Luxus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Bara förnamn: Ares Bara efternamn: Luxus Både för och efternamn blev:Prime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Realname: markus gladiata name: curry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Curry äger! Har du inte sett "Curry Nam Nam" (Goodness Gracious Me) med Sanjeev Bhaskar? Det äger så håååårt! Jag såg varje avsnitt, satt och garvade som fan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Realname: Vincent gladiatornamn: Everest... HUR F*N KAN JAG HETA EVEREST? everest, mount everest osv... Jag är inget j***a berg, jag är en klippa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Niclas - Cyber Colorado - Prime Redigerad 7 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Kille: Förnamn - Matrix För+efternamn - Prime Leftbehind - Matrix Tjej: Förnamn - Chilly För+efternamn - Java Leftbehind - Chilly Redigerad 3 januari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Yay! Snake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Bara förnamn: Luxor Med efternamn: Cyber Bara efternamn: Snake Är jävligt nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Som gmen gladiatornamn fick jag snake men mitt vanliga är jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gladiatornamn: Prime Om man hetat Hårfagre IRL så skulle gladiatornamnet vara Matrix. Heter man Lars-Ove Svampstuvning så får man gladiatornamnet Curry. Om jag fick välja ett eget gladiatornamn så skulle det vara Flash He-Man Rafael Walker Texas Ranger Toxic The Avenger Shredder Conan McGyver. Det hade varit jätte-häftigt... Jag heter stefan och fick också : PRIME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag heter Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts