okka Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Godkväll. Jag håller på att göra en film som ska gå från svartvitt till färg. Då undrar jag hur jag får fram mellantinget, dvs hur man dämpar färgerna? Bara lite färglagt, inte "fullt", om ni förstår vad jag menar... Det blir en fin surrealistisk kärleksfilm om ni undrar. Nejustja, det gör ni inte. Eller..? Btw. Allt sker i iMovie, om det gör någon skillnad. Jag vet inte, annars skulle jag inte fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Godkväll. Jag håller på att göra en film som ska gå från svartvitt till färg. Då undrar jag hur jag får fram mellantinget, dvs hur man dämpar färgerna? Bara lite färglagt, inte "fullt", om ni förstår vad jag menar... Det blir en fin surrealistisk kärleksfilm om ni undrar. Nejustja, det gör ni inte. Eller..? Btw. Allt sker i iMovie, om det gör någon skillnad. Jag vet inte, annars skulle jag inte fråga. Sitter du på en mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Sitter du på en mac? Ibland, och då är livet en euforisk upplevelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ibland, och då är livet en euforisk upplevelse! Ok, är det en G4:a eller? Sorry för OT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Ok, är det en G4:a eller? Sorry för OT Blomma, vet inte alls nått om G4, B5 och andra siffror i datasammanhang...hehe. En vit blomma! Sen har pappsen en vit, bärbar iMac! Editation. Kom igen, vet ingen hur man gör? Redigerad 2 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) JAg vet inte i allafall Redigerad 2 januari, 2005 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ehm...varför spammar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 JAg fick ett dampryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) JAg fick ett dampryck Har du fortfarande ryck ? Redigerad 2 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ahh så akta dejj jag kan bitas :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ta bort idioten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Lägg samma filmklipp på 2lager... där det översta tonar ut... (kommer jag ihåg rätt så kan man inte jobba i lager i imovie, skaffa ett annat redigeringsprog ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ta bort idioten . Menar du att jag är en idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 @Okka: När den är klar måste jag få se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts