Ceone Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Varför kan man inte bränna filer större än 2gb på nero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vad står det när du försöker bränna filer på äver 2gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ja mna kan bränna hur fan mycket man har lust, bara man har en skiva till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad står det när du försöker bränna filer på äver 2gb? Köp en DVD brännare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ska du inte låsa den här funny? Eftersom du antagligen kommer göra det så kan jag göra några gubbar som inte ni kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ska du inte låsa den här funny? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Varför? För att du har en tendens att låsa alla intressanta trådar, men du kan väl låsa den här ointressanta.. som omväxling bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men sluta håll på för i helvete, lillflicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Jag har en DVD brännare och dvd skivor men det står att den inte bränner över filer på 2gb. Redigerad 2 januari, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har en DVD brännare och dvd skivor men det står att den inte bränner över filer på 2gb. Kan du bränna t.ex. 5 stycken 500mb filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Har du en gammal version av nero tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Väljer du änns att du SKALL bränna DVD och inte CD eller nå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Väljer du änns att du SKALL bränna DVD och inte CD eller nå. ja jag har valt att jag ska bränna dvd skivor annars hade det stått att det var för mycket plats +_+ . Men asså filer större än 2gb varför? finns det något man kan göra? Nero 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 ja jag har valt att jag ska bränna dvd skivor annars hade det stått att det var för mycket plats +_+ . Men asså filer större än 2gb varför? finns det något man kan göra? Nero 6.0 http://forum.digital-digest.com/archive/topic/41233-1.html http://www.nero.com/us/632010550016564.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts