SCEE Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Var hittar man den?? Min kompis sa att han såg en en gg när vi körde 2player men ja vet inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ajdå, blev visst 2. inte bra hur tar man bort dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Som sagt, det är bara bluff å båg! Den finns tyvärr inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Skateboarden finns inte men jag säger som nån annan sa på ett inlägg jag gjorde om samma sak,"den finns inte men kommer kanske finnas som vapen på X-box eller pc" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 VAAA!!!!???? näsö, nu börjar ja ju gråta! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Skateboarden finns inte men jag säger som nån annan sa på ett inlägg jag gjorde om samma sak,"den finns inte men kommer kanske finnas som vapen på X-box eller pc" Det är ju inte säkert man kanske kan modda så man kan använda den som vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts