Foo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Rösta!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vote:Europa det hade ju vart kul om man kunna va lite i sverige iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hade varit kul med Europa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Afrika ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 ANTARKTIS!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 ANTARKTIS!!!!!!!!! Tänkte ta det först jag med. Skulle väl vara härligt? Annars skulle det vara roligt med ett lunarstorm land, för jag är besatt av lunar.. Eller, nja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tänkte ta det först jag med. Skulle väl vara härligt? Annars skulle det vara roligt med ett lunarstorm land, för jag är besatt av lunar.. Eller, nja.. Som sagt: eller nja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 London om vintern. Underbart. Långa rockar, onödiga svordommar, halsdukar, lönnmord och taxibilar. Klädesaffärer i soho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Varma Australien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 VOTE: norden, men kan ge mig fan på att det blir en ny stad i USA eller London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 London om vintern. Underbart. Långa rockar, onödiga svordommar, halsdukar, lönnmord och taxibilar. Klädesaffärer i soho! Där fick du allt med hela London i ett inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Skulle vartit rätt fräckt om man va i Europa;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Såklart man röstar på Europa Vote: europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tycker som okka, London skulle vara soft, med lite flera som Kent Paul, han har så härlig accent. Det kanske blir för mycket The Getaway-stuk, men vafan. Eller kanske Paris. Det skulle också vara trevligt. Vote: Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Amerika Dom borde göra typ GTA:USA som är alla tidigare städer + nya, helt enkelt ett helt land helt enkelt annars borde dom göra nåt med chicago och detroit typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 London om vintern. Underbart. Långa rockar, onödiga svordommar, halsdukar, lönnmord och taxibilar. Klädesaffärer i soho! Det känns lite som en Getaway-rip off Men rockstar skulle nog iaf lyckas göra en bra version av london för att säger ju att getaway suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vote: Asien R* har ju redan en bra idé med Tokyo. Kommer säkert att sälja bra också pga alla speltokiga japaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag skulle vilja vara i något sort snö ort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 MAn vill att det ska komma i Europa. Men Jag vet att det blir i USA eller Tokyo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vote: USA Det är inte GTA om det inte driver med den amerikanska kulturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts