Jocken Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 om jag tog vc / mafia skulle bara vc ha vunnit eftersom..det är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 gta3 är också bättre än mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Har inte kört Mafia så jag borde inte ha röstat...Men jag antar att jag skulle tycka gtaIII var mera roande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 GTA3 är helt klart bäst! Mafia känns bara trögflytande på nått sätt... tröttnade efter 2h... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Gillar man att rulla runt i 20km/h och springa runt i fula kostymer så får man väl göra det då... Vote: GTA III Det ruuuuular!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Gillar man att rulla runt i 20km/h och springa runt i fula kostymer så får man väl göra det då... Vote: GTA III Det ruuuuular!!! Håller med till 100%! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Ja har bara testat Mafia demot, men ja fortsätter att hålla mig till GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Skämtar ni? Mafia är/var ju grymt kul! Inte lika snabbt som GTA3, men med roligare och mer varierade uppdrag..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jag blev imponerad av introfilmen till Mafia, landskapet ser mycket vackrare ut än i GTA3 men jag tror inte att grafiken är så snygg inne i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Arvid hade inte du spelet? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 just nu känns mafia roligast bara för att jag inte har haft det lika länge som gta3 men mafia är ett laggit och buggit spel enligt mig väntar på en patch till mafia som kan reda ut detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 mafia är som man kan säja en bätre variation av Driver 2. fast med vapen och snyggare gört. men bilarna är för långsamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Mafia e något bättre än GTA3. skojigare uppdraG!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Om man kommer lite längre i spelet så får man se på snabba bilar Ok inte så värst snabba men ändå..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jag blev imponerad av introfilmen till Mafia, landskapet ser mycket vackrare ut än i GTA3 men jag tror inte att grafiken är så snygg inne i spelet. Jo du, det är den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jo du, det är den!! det är ju en som fösöker stata en bår i introt, kan man köra båt i mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Vad gnäller ni på egentligen! Mafia utspelar sig ju i 30-talet! Klart det inte fanns några Ferraris som kör i 300 km/h! Jag körde ut mafia utan en enda lagg eller bug. Grafiken är hur grymm som ***! Dessutom kan man få prototyp-bilarna som kan kör 350km/h och mer!!! Till walen:Om mafia hackar kan du testa att köra utan ljud. Har hört att många har haft det problemet. Jag kör med allt på Highest och 1200*1024 med min Geforce 2 ultra utan ett enda lagg. Jag älskade GTA3 men Mafia tycker jag var väldigt bra gjortoch uppdragen är roligare. Man får skjuta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 mafia har skojigare uppdrag, snyggare landskap men på gta3 är de mycke snabbare bilar å så Vote: GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts