Pico Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jo, det är så här. Jag går in på en hemsida med bakgrundsljud, som kan vara allt från tresekunders-klipp till hela låtar. När dessa har laddat klart så hänger sig IE av någon anledning (det där jävla 'Svarar inte, skicka felmeddelande'-skiten). Om någon vet hur man råder bot på detta, var god skriv det här. Och inget jävla 'skaffa Firefox', tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Är det en Flash sida, eller så? Skaffa Firefox, mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Nepp, vanlig HTML/PHP/fan vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 jag har ett problem med (lånar topic) när jag ska tanka .Zip Filer så kommer det upp en ruta : komprimerad mappar nånting fel blabla! s¨stängs nerladdningen av =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Y'can help out a pair of maggots, can't ya'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts