Corzair Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Nån som kan hjälpa mig? Jag klarar mig så långt så att jag kommer tillbaka till flygplatsen, men när jag har landat stannar ju inte planet direkt. och när jag åkt på marken ett tag så sprängs planet . Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 du kanske har glömt att fälla ut hjulen? tryck på R3 så gör du det. annars kanske att inte försökta landa för brant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ok! Det var nog det som var felet. Ganska klantigt . Ska prova igen senare. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Tack! Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts