VisioN Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 tja.. jag var o köpte mig en Thomson roc250 universal remote control och slog in koden till min tv.. nu så har de blivit så att kontrollen inte funkar så jag måste slå in koden igen men jag har ju självklart tappat bort pappret.. har letat som en tok efter det men de e borta Så ifall någon här har en Thomson roc250 kontroll o kan kolla va koderna är till LG teven så skulle de vart fint om du skriver koderna här .. o jag vägrar o ringa till thomson o fråga eftersom jag bara hittar telefon nr till dom i usa eller nåt o de e inte billflinta o ringa till usa direkt.. tack på förhand och jo jag har batteri i kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 och jo jag har batteri i kontrollen Men har du rätt sorts batterier, vissa grejjor kräver t.ex. Alkali batterier, eller så kanske batterierna är gamla även om de är nyuppackade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 och jo jag har batteri i kontrollen Du kanske vänt batterierna åt fel håll. Snabb guide: Läs på batterierna vilket som är plus och minus, sen vänder du dom som det står i kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) GAAAAAAH! asså jag har haft den ungefär 3 månader så jag vet hur min kontroll fungerar kanske skulle nämna det + att de e en röd liten lampa som lyser när man trycker på nån knapp Redigerad 1 januari, 2005 av VisioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Har också en sån fjärrkontroll, ska hitta pappret och skriva koderna. Fanns bara en kod till LG tv, "0651" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 okej men den funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts