Andreas J Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag tycker Kung Fu eftersom jag tränar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Vad är Street-fighting? Jag är inte insatt i kampsport men Kung Fu ser coolt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 jag går i Tae Kwon Do! Svinkul! Min favvogubbe i Tekken3 (Hwoarang) är ju en Tae Kwon Do gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 man är ju inte så insatt i detta jag vet knapp skillnaden på alla kampsporter tex judo karate aha samma sak typ a ja vet inte. kickboxning är rätt kul att titta på såg på eurosport en kines råkade bli sparkad mellen benen ajaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Tae Kwon Do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 ..::Fightback::.. Kolla in sidan så fattar ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Street-fighting he he vet va de e men tog det för att de lät häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Street-fighting he he vet va de e men tog det för att de lät häftigt Det är det många gäng brukade göra och sen utvecklades olika slags slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 dagis-fighting det är ass roligt!! man går till dagiset och slår ner alla dagis barn he he nej jag skoja jag gillar inte nån kampsport men Street-fighting verkar roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Street-fighting Jag har varit med i ett gäng slags-mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) jag går i Tae Kwon Do! Svinkul! Min favvogubbe i Tekken3 (Hwoarang) är ju en Tae Kwon Do gubbe Jag gillar Lei Wulong och Forest Law(Bruce Lee) de är ju Kung Fu killar som jag Redigerad 11 december, 2002 av Andreas J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jag gillar Lei Wulong och Forest Law(Bruce Lee) dem är ju Kung Fu killar som jag När ordet "dom" är subjektet i en mening skriver man alltid "de" och inte "dem"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 När ordet "dom" är subjektet i en mening skriver man alltid "de" och inte "dem"... Han kanske skrev fel. Du förstod det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Tack ändå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Eftersom jag inte tränar eller knappt vet hur de flesta kampsporter går till, röstar jag på boxning. Roligast att kolla på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag går i karate HAJA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Någon som har varit inne på länken o kollat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) hmm street-fighting e fakstist olagligt hehe allting som har med street att göra verkar olaglit street racing är ju också olaglit men mitt favo kamp sport är boxning för det är den lättaste man behöver¨mycket teknik och det finns inte så många olika slag det handlar bara om styrka så man kan knocka ner sin motståndare Redigerad 14 december, 2002 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 hmm street-fighting e fakstist olagligt hehe allting som har med street att göra verkar olaglit street racing är ju också olaglit men mitt favo kamp sport är boxning för det är den lättaste man behöver ingen teknik och det finns inte så många olika slag det handlar bara om styrka så man kan knocka ner sin motståndare Ursäkta... "Man behöver ingen teknik" Har du sett någon boxningsmatch någon gång? Teknik är ju det som avgör i de allra flesta fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 oops skrev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts