armin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag har hittat på ett ny gta som heter gta:los angelados vad skulle ni vilja ha med i gta los angelados Själv så vill jag att det ska finnas SKATEBORD BARN , SKOLOR MAN SKA KUNNA BYGGA SIN EGNA GUBBE ELLER TJEJ. MAN SKA KUNNA FLYGA FRÅN LOS ANGELADOS TILL VICE CITY ,LIBERTY CITY OCH SANANDREAS. O.S.V DET SKULLE BLI ROLIGT OM ALLA SKULLE SKRIVA VAD DOM VILL SKA VARA MED. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag har hittat på ett ny gta som heter gta:los angelados vad skulle ni vilja ha med i gta los angelados Själv så vill jag att det ska finnas SKATEBORD BARN , SKOLOR MAN SKA KUNNA BYGGA SIN EGNA GUBBE ELLER TJEJ. MAN SKA KUNNA FLYGA FRÅN LOS ANGELADOS TILL VICE CITY ,LIBERTY CITY OCH SANANDREAS. O.S.V DET SKULLE BLI ROLIGT OM ALLA SKULLE SKRIVA VAD DOM VILL SKA VARA MED.:"> Skulle gärna vilja att det var riktiga bilar motorcyklar o.s.v. Och så skulle jag vilja att man ska kunna gå in i nästan varje hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag tycke det ska finnas med någon sorts polis som tar fast en om man skriver om Allmäna GTA-spel i San Andreas forumet istället för rätt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Skulle gärna vilja att det var riktiga bilar motorcyklar o.s.v. Och så skulle jag vilja att man ska kunna gå in i nästan varje hus! man kan inte ha riktiga bilar för då skulle rockstar bli stämda typ 240 gånger om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 man kan inte ha riktiga bilar för då skulle rockstar bli stämda typ 240 gånger om. Om de inte skaffar licenser dvs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 men ärligt skriv vad ni vill ha med och sluta klaga och bråka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 lol han skriver som en 3åring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag skulle vilja ha en capslock polis här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Asså fan vad ni mensar eller.. Han frågade vad ni skulle vilja ha och alla börjar mensa.. Var lite trevliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag skulle vilja ha en capslock polis här på forumet. Vad är det jobbiga med stora bokstäver? E du slapphänt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Större. Mycket större! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag har hittat på ett ny gta som heter gta:los angelados vad skulle ni vilja ha med i gta los angelados Själv så vill jag att det ska finnas SKATEBORD BARN , SKOLOR MAN SKA KUNNA BYGGA SIN EGNA GUBBE ELLER TJEJ. MAN SKA KUNNA FLYGA FRÅN LOS ANGELADOS TILL VICE CITY ,LIBERTY CITY OCH SANANDREAS. O.S.V DET SKULLE BLI ROLIGT OM ALLA SKULLE SKRIVA VAD DOM VILL SKA VARA MED.:"> Los angelados? ska det föreställa los angeles då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Los angelados? ska det föreställa los angeles då eller ? jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Los Santos "är" väl los angeles, så det finns redan på sätt och vis. kanske skulle det ha fler "verklighetstrogna" funktioner; skaffa arbete, gifta sig, skaffa barn (?), knarka och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 QUOTE (Sjolander @ Jan 1 2005, 18:33) Los angelados? ska det föreställa los angeles då eller ? [/QUOTE] jepp Men om Det heter "Los angelados" borde inte man satsa på att göra ett extra bra nytt spel istället för att lägga in de gamla spelen i det nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Undra hur det skulle fungera med barn, om det skulle vara med skulle det gå att knivhugga skolbarn då? Men en sak jag alltid saknat i GTA är att man inte kan råna fotjängare på pengar utan att döda dom, inte en speciellt stor detalj men ändå en kul grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Undra hur det skulle fungera med barn, om det skulle vara med skulle det gå att knivhugga skolbarn då? Men en sak jag alltid saknat i GTA är att man inte kan råna fotjängare på pengar utan att döda dom, inte en speciellt stor detalj men ändå en kul grej. nej, barnen borde vara odödliga. ja, jag vill också råna folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 nej, barnen borde vara odödliga. ja, jag vill också råna folk odödliga barn hehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 man kan inte ha riktiga bilar för då skulle rockstar bli stämda typ 240 gånger om. Nehe men varför finns då Real GTA till vice city då för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) odödliga barn hehehehehehe "They walk in my nightmares, like evil beings, they just exist. They don't attack, they just bloody exist." Hm...nä. Redigerad 2 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts