Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ni kan ju skriva vilken som är den bästa låten också Jag tycker mycket om : Pennyroyal Tea Come as you are about a girl Smells like teen spirit . Tvärr kan jag inte skirva upp alla här , för då hade jag fått ta alla deras låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vote: Bra har iochförsig bara hört en låt men den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vote: Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Nullvote. Jodå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vote: Bra som Faen ! Dom äger. Gillar: You Know You're Right Something In The Way Come As You Are Polly Lithium Stay Away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag tycker dem är skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 De är dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Bra som faen! Lake of Fire About a Girl You Know You're Right Come as you Are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 vissa låtar går att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vetifan om jag hört någon låt av dom. Det enda jag vet är att sångaren lämnade en ruskigt galen änka efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag tror det är såhär : antingen älskar man dom eller hatar man dom. men bättre band är svårt att få tag på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Stämmer inte.... Jag kan lyssna på dom men jag varken älskar dom eller hatar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Stämmer inte.... Jag kan lyssna på dom men jag varken älskar dom eller hatar dom. ok =/ men erkänn en lite gnutta kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vote: Bra Men Kurt Cobain var en guru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Men Kurt Cobain var en guru! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Han var grym. Sångaren alltså. Kurt Cobain. The Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Han var grym. Sångaren alltså. Kurt Cobain. The Man. yes! Men den jävla courtny tog hans liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) ||VotE|| : Bra som faen fjortislåten "smells like teenspirit", kan typ inte fler, men den e grymt bra! ---- Redigerad 2 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 yes! Men den jävla courtny tog hans liv. Fast det var ju efter han kom hem från sjukhuset efter ett misslyckat självmordsförsök. Så han ville nog det- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts