Freerider Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Hej! Jag behöver tips på hur man klarar uppdraget Cop Wheels. HAr försökt som fan med det uppdraget men det går ändå inte. Är det tex nån som vet vilken ordning som är bäst att hämta motorcyklarna i eller nåt sånt? JAg får bara en massa snutar efter mig som segar ner och så går tiden ut. Är tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Du kan ju åka till Pay'n'Spray mellan varje. Det tar inte så mycket extra tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Precis vad jag gjorde (pay n' sprayade), försök planera så att du har en pay n'spray nära mcn du ska sno. Skjut poliserna om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Börja med den längst bort! Det gjorde jag och då körde den sista precis framför trucken där man skulle lasta upp dom när jag hade 20 sekunder kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Förstår inte det svåra med det uppdraget Man får ju bara två efterlysningsstjärnor och snutarn är ju så inkompetenta så att det ryker om det så jag tycker inte det är nödvändigt att slösa tid på Pay`n Spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Håll dig till motorvägen. På den första kör bara på honom och håll bilen över polisen. Poliserna är verkligen inkompetenta. Om man t.ex åker mot vattnet och gör en 180 graders sväng åker de ner i vattnet. Redigerad 2 januari, 2005 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 hehe, lika kul varje gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Åk på ställen där det är svårt för poliserna att ta dig det funka för mig iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Försök hålla reda på var ladtbilen är och hämta mcn som är närmast först och sen nästa som är närmast (tänk på att lägga till en liten kör tid i bäräkningarna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Körde denna ca 15 gånger innan jag klarade den. Man får mer tid om man gör mission failed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts