eddy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 när öppnar Didier sachs ja har klarat till tredje ön men vafan den e inte öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Den öppnas när du kommer tillbaka till Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Den öppnas när du kommer tillbaka till Los Santos. Jag undrar också har kommit tillbaka till LS har inte öppnat än!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 vad är Didier sachs för nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 en affär man kan köpa kläder i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 vad är Didier sachs för nåt ? Klädesaffär med de finaste paltor San Andreas har att erbjuda. Kostymer, kavajer, tweed-brallor. All 'de luxury shit, meng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det är ändå bara guldklockan och $ kedjan som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det är ändå bara guldklockan och $ kedjan som är bra I jössenammen heller. Kostymen är ju det fräsigaste man kan bära. Den röda kavajen går inte heller av för hackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag trodde inte att kommunister som Crice klädde sig i sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Tycker kavajer och sånt inte passar på min muskelknutte..Är man tjock o fet så hade det varit perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 jag tror inte att jag har vart i dider s jag har vart i victim och alla dom andra men inte i dider s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag har oxå undrat när Didier Sachs öppnar, trodde det var fel på min PS2 först. Men när kommer man tillbaks till Los Santos? är oxå i Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Efter uppdraget "A Home In The Hills". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Efter uppdraget "A Home In The Hills". fel! kollat i strategi guiden och där står det... Binco, Prolaps o SubUrban öpnnas efter sweet's 4:e mission(nines & AK:s). Zip öpnnar när du kommer till SF. Victim och Didier Sachs öpnnas när du når LV . Redigerad 2 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 erm... trådskaparen undrar när Ds öppnar, inte de andra affärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 erm... trådskaparen undrar när Ds öppnar, inte de andra affärerna. glömde att skriva när DS öpnnar... kolla på inlägget ovan^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 fel! kollat i strategi guiden och där står det... Binco, Prolaps o SubUrban öpnnas efter sweet's 4:e mission(nines & AK:s). Zip öpnnar när du kommer till SF. Victim och Didier Sachs öpnnas när du når LV . Då var det iaf inte öppet för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Då var det iaf inte öppet för mig. skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 var fan ligger DS?! säg inte bara "i LV" för det fattar jag men EXAKT var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Den ligger i Los Santos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts