ZcruweN Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag trodde att det första spelet på det nya året skulle bli SA men det blev det int jag är så jävla förbannad på mig själv nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 exakt vad menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag tror han menar att det första spelet han skulle spela på det nya året var GTA men det blev inte så!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag trodde att det första spelet på det nya året skulle bli SA men det blev det int jag är så jävla förbannad på mig själv nu ååååååånnnnnnääääää............. ....va synd :'( ..., otur Men jag tror att om du försöker så ska det nog gå bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vadå? att du råkade spela ett annat spel innan du spelade SA? ....orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det måste vara jättesynd om dig nu? Stackars stackars dig. Tänk att du blev så ledsen att du var tvungen att starta en topic om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag kan inte spela SA alls, för min skiva är sönder. Ska köpa ett nytt ex i slutet av månaden, när studiebidraget kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag kan inte spela SA alls, för min skiva är sönder. Ska köpa ett nytt ex i slutet av månaden, när studiebidraget kommer. Men man kan ju fixa de i spelbutik för typ 50 eller 100 kr?? onödigt att köpa ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts