kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 skriv vad ni har röstat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 nepp aldrig.. fusk är för barnrumpor... om dom fuskar på uppdrag lite onödig topic btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 vote!:ja altid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 vote!:ja altid varför? förstör ju bara glädjen i att klara det... själv fuskade alltid tills jag började 6an... sen kom jag på hur meningslöst det är, nu fuskar jag bara när ja känner för å leka lite när jag klarat spelet utan å spara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 fuskar gör man när man klarat ut ett spel och vill ha roligt, Tex att "no clipa" runt på HL2 så kan man hitta en massa kul, T.ex att administrator sitter i ett litet rum på en stol o pratar (de man ser på alla tv apparater i spelet) och annat skoj. men alldrig att fuska på uppdrag de förstör hela spelet... som jag råkade göra på doom3 när en polare sa vapenfusket till mig då kunde ja inte sluta att skriva in det och ja tröttnade på spelet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 w0rd. Man fuskar bara för att ha kul, efter att man klarat ett spel - inte för att klara det. Hur många här har förresten använt en WT för att klara ett spel? Sträckläsa en WT är jäkligt synd. Men det är helt ok att använda en för att kolla "hur många banor är det kvar? Är det här sista bossen?" Har gjort det flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Brukar "nöjesfuska" ibland när jag kör fritt men då sparar jag aldrig efteråt. Vote: Nej bara när jag klarat ut hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Uhm.. Votade nej... Alltid stavas ALLTID med två L... Aldrig stavas ALDRIG med två L! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vote: Nej. Aldrig Möjligtvis när spelet är avklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Nja Vote: Nej bara när jag klarat utt hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 vote: nej, bara när jag klarat ut spelet... brukar även nöjesfuska innan jag börjar med uppdragen när man lekspelar på första ön, dock utan att spara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 vote: Nej bara när jag klarat ut hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vote: lite vapen och liv det är säkert många som tycker att spel känslan förstörs,men det tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Uhm.. Votade nej... Alltid stavas ALLTID med två L... Aldrig stavas ALDRIG med två L! @ Xstreem: @ My self: Jag svarar med "Host host " sen får ni gissa själva Svaret är såklart.... *trumvirvel* JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag fuskade mycket när jag skulle klara VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fuskade lite i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vote: Nej, bara när jag klarat ut hela spelet. Och om jag inte sparar, så brukar jag fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vote: bara vapen & liv... osså jag fuskar bort snuten i nödfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vote: Bara vapen o liv... Jag fuskar ibland för skoj skull, men sparar aldrig! Visste ni förresten att om man en gång fuskat i sitt spel och sparat, så kommer du aldrig kunna klara ut det, det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vote: Bara vapen o liv... Jag fuskar ibland för skoj skull, men sparar aldrig! Visste ni förresten att om man en gång fuskat i sitt spel och sparat, så kommer du aldrig kunna klara ut det, det ni Visste du förresten att de där bara är ett rykte som inte är sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts