guardian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hej! mitt ljud till datorn muppar sig ibland. helt plötsligt bara sänks ljudet under hälften av det jag har den på, sen måste man höja till max för att höra någonting och då kommer ett sprakande ljud som gör pip ljud när man stänger fönster. jag har kollat i ljud kontrollpanelen men den ligger på högsta även på högtalar volymen. har provat att använda hörlurar också så högtalarna är inte sprängda :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det är exakt lika för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Högtalarna kanske glappar... Mina gör det :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) om man "drar ut" volym skruv saken så funkar det bättre för mig.. fast det blir lika efter ett tag igen. Redigerad 31 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Högtalarna kanske glappar... Mina gör det :'( . kollade nu. de gör inte det! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hej! mitt ljud till datorn muppar sig ibland. helt plötsligt bara sänks ljudet under hälften av det jag har den på, sen måste man höja till max för att höra någonting och då kommer ett sprakande ljud som gör pip ljud när man stänger fönster. jag har kollat i ljud kontrollpanelen men den ligger på högsta även på högtalar volymen. har provat att använda hörlurar också så högtalarna är inte sprängda :'( Du har inte volymkontroll på tangentbordet? Den kanske glappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Du har inte volymkontroll på tangentbordet? Den kanske glappar. jo det har jag. ska kolla den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts