Jump to content

gäng ställen?

BroDD
 Share

Recommended Posts

men kommer den där områdesgrejen tillbaks sen?? dom försvinner ju när man låser upp andra ön, å då hade jag inte hunnit tagit över alla :'(

Japp, den kommer tillbaka i slutet av storyn.. därför ska man inte ta över för mycket första gången, eftersom man kommer få ta över allt igen sen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, den kommer tillbaka i slutet av storyn.. därför ska man inte ta över för mycket första gången, eftersom man kommer få ta över allt igen sen..

Men på slutet ger de väll inget att få respekt??

Var tar alla ens gängmedlemmar vägen när områdesgrejen försvinner?? Går dom över till annat gäng??för jag har sett nåra i lila som såg ut som mina fast i lila, och såna i lila hade ja alldrig sett förut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men på slutet ger de väll inget att få respekt??

Var tar alla ens gängmedlemmar vägen när områdesgrejen försvinner?? Går dom över till annat gäng??för jag har sett nåra i lila som såg ut som mina fast i lila, och såna i lila hade ja alldrig sett förut

Mja, när du försvinner från LS och Sweet hamnar i fängelset, så går grove över till Ballas. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade samma problem med att hade 100% men inte fan slutade man bli attackered för det. Mitt problem var att ett område vid ocean dockas/willowfield(kommer inte ihåg vilket) innähöll ballas. När jag dödat 3 av dem så stod det "You have provoked a gang war". Sen när jag tagit över området har jag aldrig blivit attackerad igen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor