BroDD Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 asså ja har tagit över alla gäng ställen... står att ja tagit över 100% o står att inget annat gäng har nåt ställe... men ändå går dom runt o startar krig ibland... ska dom inte försvinna när man har alla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddajung Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Samma sak för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Kommer gängkrigen aldrig att försvinna?? Men det händer väl färre gånger om man tar över de flesta områden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 har tagit över alla områden, händer inte nu längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Har också tagit över 100% men de fortsätter lika jävligt att starta krig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Azore, ursäkta men jag måste bara fråga. på din signaturbild vissas en bil. vilken och varifrån har du fått den? grymt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Azore, ursäkta men jag måste bara fråga. på din signaturbild vissas en bil. vilken och varifrån har du fått den? grymt snygg! Den heter Hotknife och du får den när du har guld på allt i bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Precis som Cortez säger, den blir tillgänglig efter du kammat hem guld i allt på Driving school. Riktigt skön bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 men kommer den där områdesgrejen tillbaks sen?? dom försvinner ju när man låser upp andra ön, å då hade jag inte hunnit tagit över alla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 men kommer den där områdesgrejen tillbaks sen?? dom försvinner ju när man låser upp andra ön, å då hade jag inte hunnit tagit över alla :'( Japp, den kommer tillbaka i slutet av storyn.. därför ska man inte ta över för mycket första gången, eftersom man kommer få ta över allt igen sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Japp, den kommer tillbaka i slutet av storyn.. därför ska man inte ta över för mycket första gången, eftersom man kommer få ta över allt igen sen.. Men på slutet ger de väll inget att få respekt?? Var tar alla ens gängmedlemmar vägen när områdesgrejen försvinner?? Går dom över till annat gäng??för jag har sett nåra i lila som såg ut som mina fast i lila, och såna i lila hade ja alldrig sett förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Men på slutet ger de väll inget att få respekt?? Var tar alla ens gängmedlemmar vägen när områdesgrejen försvinner?? Går dom över till annat gäng??för jag har sett nåra i lila som såg ut som mina fast i lila, och såna i lila hade ja alldrig sett förut Mja, när du försvinner från LS och Sweet hamnar i fängelset, så går grove över till Ballas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Mja, när du försvinner från LS och Sweet hamnar i fängelset, så går grove över till Ballas. !!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ett tips om ni värkligen inte pallar hålla på när någon vill ha tillbaka det du har tagit över, spara bara så har du "vunnit" tillbaka det.. simpelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag hade samma problem med att hade 100% men inte fan slutade man bli attackered för det. Mitt problem var att ett område vid ocean dockas/willowfield(kommer inte ihåg vilket) innähöll ballas. När jag dödat 3 av dem så stod det "You have provoked a gang war". Sen när jag tagit över området har jag aldrig blivit attackerad igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts