Jump to content

Lösning på Millie

Share

Recommended Posts

Som jag vet är det många av er som haft problem med att dejta Millie alltså att hon vart helt försvunnen och aldrig vart hemma, jag är en av dom, men jag tror jag hittat lösning.

Jag tog bilen Club och fixade till den i ett av Trans Fender garagen(antingen i SF eller LV) och bestämde mig för att åka och kolla om hon var hemma, och hux flux så var hon det, åk dit mellan klockan 16,00-17,00 den tiden var hon hemma för mig.=) <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Om ni vill ha ett bra tips? läs detta!!

Tycker ni att det är jobbigt att dejta Mille så tar man bara och kör ut med henne i öknen och sjuter henne ett par gånger i huvudet med typ M4:an eller nått.

Hon tål en del men när hon äntligen dör ringer kinesen och säger att man ska åka till Milles erotiskt inredda hem och hämta säkerhetskortet till banken!!

Det sparar både tid och ork, för vilken neger vill i alla fall dejta en vit tjej?!

Alexie

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste inte köra ut i öknen man kan ju bara döda henne. ^_^

är du lite rasistisk eller? :lol:

Ne det måste man inte men om man gör det så slipper man bli efterlyst.

Jag har försökt skjuta henne ett par gånger i stan precis vid hennes hus men varenda gång har en polis fått syn på mig och börjat sjutasom en dåre.

Men ute i öknen finns det inga poliser och då är det bara skjuta henne, dra därifrån och lossas som ingenting har hänt!!

Och nej jag är inte rasist!! snarare humorist!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne det måste man inte men om man gör det så slipper man bli efterlyst.

Jag har försökt skjuta henne ett par gånger i stan precis vid hennes hus men varenda gång har en polis fått syn på mig och börjat sjutasom en dåre.

Men ute i öknen finns det inga poliser och då är det bara skjuta henne, dra därifrån och lossas som ingenting har hänt!!

Och nej jag är inte rasist!! snarare humorist!!

E det nåt fel om en neger dejtar en vit tjej?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor