Fagerstrom Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Som jag vet är det många av er som haft problem med att dejta Millie alltså att hon vart helt försvunnen och aldrig vart hemma, jag är en av dom, men jag tror jag hittat lösning. Jag tog bilen Club och fixade till den i ett av Trans Fender garagen(antingen i SF eller LV) och bestämde mig för att åka och kolla om hon var hemma, och hux flux så var hon det, åk dit mellan klockan 16,00-17,00 den tiden var hon hemma för mig.=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hon är hemma 23.00 eller 22.00...Jag är inte säker hur länge hon är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hon är hemma prick 12.00 för många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 12.00, men bara vissa dagar/(veckor?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hon är där varända dag och natt kl 12.00 o 24.00 om man har glimp suit på sig( den i gummi), men man måste stå precis på den plats där "elden" kommer upp o när klockan slår 12.00/24.00 så kommer man in direkt o rör om i grytan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 för mig är hon bara där vissa dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Hon brukar ringa mig när jag är i hennes område, hon har nästan aldrig bara varit där när jag har kollat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexie Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Om ni vill ha ett bra tips? läs detta!! Tycker ni att det är jobbigt att dejta Mille så tar man bara och kör ut med henne i öknen och sjuter henne ett par gånger i huvudet med typ M4:an eller nått. Hon tål en del men när hon äntligen dör ringer kinesen och säger att man ska åka till Milles erotiskt inredda hem och hämta säkerhetskortet till banken!! Det sparar både tid och ork, för vilken neger vill i alla fall dejta en vit tjej?! Alexie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Där har du en poäng (det sista du skrivit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Man måste inte köra ut i öknen man kan ju bara döda henne. är du lite rasistisk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexie Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Man måste inte köra ut i öknen man kan ju bara döda henne. är du lite rasistisk eller? Ne det måste man inte men om man gör det så slipper man bli efterlyst. Jag har försökt skjuta henne ett par gånger i stan precis vid hennes hus men varenda gång har en polis fått syn på mig och börjat sjutasom en dåre. Men ute i öknen finns det inga poliser och då är det bara skjuta henne, dra därifrån och lossas som ingenting har hänt!! Och nej jag är inte rasist!! snarare humorist!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ne det måste man inte men om man gör det så slipper man bli efterlyst. Jag har försökt skjuta henne ett par gånger i stan precis vid hennes hus men varenda gång har en polis fått syn på mig och börjat sjutasom en dåre. Men ute i öknen finns det inga poliser och då är det bara skjuta henne, dra därifrån och lossas som ingenting har hänt!! Och nej jag är inte rasist!! snarare humorist!! E det nåt fel om en neger dejtar en vit tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexie Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 E det nåt fel om en neger dejtar en vit tjej? Nej absolut inte, det tycker inte jag i alla fall!! Men som sakt försökte bara skoja till det lite men det fattar du tydligen inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kul skämt HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Fan va bra! Tack för tippset!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexie Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Fan va bra! Tack för tippset!!! Har du prövat det också? Det är så jävla kul när CJ ska bortförklara sig när kinesen ringer och undrar hur det går med kortet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Nej absolut inte, det tycker inte jag i alla fall!! Men som sakt försökte bara skoja till det lite men det fattar du tydligen inte!!! Ja tror inte alls det är nåt skämt att säga det, för vissa här kallade dig för en rasse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexie Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Hmmm orka bry sig!! Dom får tycka vad dom vill, jag vet ju hur det ligger till igentligen!! Redigerad 13 januari, 2005 av Alexie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts