Sjebba Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Fan vad trött jag är på "Learn to fly" uppdraget, ingen som vet om det finns ngt fusk att komma runt det? har hållt på med det i en månad nu typ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 bara att köra, det går efter ett tag.. annars gör du nog helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Fan vad trött jag är på "Learn to fly" uppdraget, ingen som vet om det finns ngt fusk att komma runt det? har hållt på med det i en månad nu typ!!! www.ign.com www.cheatplanet.com :Pkanske fins nått fusk där som hjälper:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Om du inte vinner, försöker du inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Flygskolan är skitjobbig. När jag klaradeden så fick jag knappt en sekund över och då var allting helt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Fick 98% tre gånger i rad, dvs en sekund över maxtiden på de tre första. De ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) JAg vet ett.....Åk flyg i 30 minuter så får du flyglicens iallafall Redigerad 1 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det spelar ingen roll om man har flyglicens eller inte, man måste iaf klara uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jaså? Jahapp då har man lärt sig något nytt idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 jag klarade en massa loop och annat utan att riktigt veta hur jag gjorde. Flygskolan är det värsta i hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 flygskolan var ju lätt, först så körde jag allting 1 gång, utan att misslyckas på en enda och sedan 1 gång till så hade jag silver på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag har guld på alla utom två kan inte göra guld på dom för ps är har döt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 bilskolan är det värsta i spelet, eller inte hela men det uppdraget när man ska köra på två hjul ack ack ack, har fått guld i alla skolor nu men bilskolan var svårast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 bilskolan är det värsta i spelet, eller inte hela men det uppdraget när man ska köra på två hjul ack ack ack, har fått guld i alla skolor nu men bilskolan var svårast! Bilskolan var inte värst iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mrcoffo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Fan vad trött jag är på "Learn to fly" uppdraget, ingen som vet om det finns ngt fusk att komma runt det? har hållt på med det i en månad nu typ!!! Det är bara att ställa en bil vid "vakthuset" och sen hoppa upp på taget där vakten sitter sen så är det bara ett ta det lilla planet eller jetplanet (men man måste ändå så klara flygsklan nån gång) [GL][HF] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Bara flyg runt lite å softa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Att få guld i alla skolor känns helt omöjligt...jag har klarat som mest silver på bil och flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Att få guld i alla skolor känns helt omöjligt...jag har klarat som mest silver på bil och flygskolan. Tyckte jag också innan jag klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjebba Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Grejjen är den att jag har redan licensen, men måste ju klara uppdraget för att komma vidare i spelet! ingen som bor i Gävle o kan komma förbi o göra uppdraget åt mig! Nää då.. men shit vad less jag är på uppdraget nu! ingen som har något tips, ska jag skita i att använda L2 o R2 knapparna kanske?? Matnyttiga tips efterfrågas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Fan vad trött jag är på alla skoluppdrags trådar det finns typ en miljon kan inte nån admin eller moderator eller vad dom kallar sig göra en officiell tråd för skolorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts