hubbert Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hjälp till och kom på alla namnen på städer, stadsdelar och områdren!(dom tre största städerna tror jag alla kan) här är några jag kommer på: *Ganton-Compton *East Los Santos-East Los Angeles *Idlewood-Inglewood *Santa Maria-Santa Monica *Red County-Orange county Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 las venturas - las vegas san fierro - san francisco los santos - los angeles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vinewood - Hollywood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Area 69-Area 51 Gantbridge-Goldengate mount chiliad-Klippiga bergen ? easterbay airport-san francisco international airport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Idiot - Pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Många av de ställena i LS finns i verkligheten, typ Commerce och Jefferson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 i redcounty e väl ett jävla bonnställe inget jävla lyx som i O.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det låter ju logiskt i alla fall. San Andreas ska ju vara Kalifornien, och Orange County ligger i Kalifornien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Har haft för mig att antingen Grove Street eller Glen Park ska finnas i New York. Man skymtade en skylt i sista avsnittet av "Vänner" där det stod Grove street eller Glen Park...kommer inte ihåg riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Har haft för mig att antingen Grove Street eller Glen Park ska finnas i New York. Man skymtade en skylt i sista avsnittet av "Vänner" där det stod Grove street eller Glen Park...kommer inte ihåg riktigt.. Yup Grove St finns i NY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 The Visage - The Mirage Caligulas Palace - Ceasars Palace ...osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Offtopic: När ni nu snackar så är det ju fel på vägskyltarna på fodralet....Grove Street och Glen Park ligger inte bredvid varrandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Har haft för mig att antingen Grove Street eller Glen Park ska finnas i New York. Man skymtade en skylt i sista avsnittet av "Vänner" där det stod Grove street eller Glen Park...kommer inte ihåg riktigt.. Japp, såg det också. Det var Groove Street Redigerad 1 januari, 2005 av YoliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Har haft för mig att antingen Grove Street eller Glen Park ska finnas i New York. Man skymtade en skylt i sista avsnittet av "Vänner" där det stod Grove street eller Glen Park...kommer inte ihåg riktigt.. såg du också det? men vänner utspelas ju i new york.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Fel.. Easter Bay Airport-Henderson (Airport) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vinewood - Hollywood NNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!! den tänkte ju jag ta!! tjuv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Big Pointed Building-Transmeric Pyramide Skyskrapan med fallskärmen på i Los Santos finns oxå på riktigt men har glömt namnet på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Ganton - Compton N' dat'z reel good 2 know... EDIT: Oops, redan sagd. Whatever. Redigerad 1 januari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Har haft för mig att antingen Grove Street eller Glen Park ska finnas i New York. Man skymtade en skylt i sista avsnittet av "Vänner" där det stod Grove street eller Glen Park...kommer inte ihåg riktigt.. kommer du ihåg om det var i början, mitten eller i slutet som man såg skylten? har sissta säsongen på dvd .(ja vet, freak). Redigerad 1 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 mm, och så vaknade ni av att ni hadde pissat i byxan..ni hade en mardröm om att eran mamma sa till er att borsta tänderna med sa skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts