Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Jag tänkte spela in en film där jag hoppar ut med min coola CJ nedanför Moutn Chiliads branter! Men jag vet ingen bra sida att lägga upp en film på... Sitter nästan aldrig vid datan så är det nån som vet en bra och virusfri sida? Om ni undrar så filmar jag bara movien med digitalkamera (Laggar lite då men man kan se på den) och den blir väl 10-20 sekunder lång. Edit: Och jag har sökt på google Redigerad 2 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Du är välkommen att göra film tillsamans med oss: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23845 EDIT: såg att du bara hade digitalkamera så det blir nog inget... Redigerad 31 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Nä jag vet PS. Tackleberry...Jag har en dator i mitt rum att koppla Ps2an till men ids inte göra det Redigerad 31 december, 2004 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Nån som vet en sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Någon som vet....Om ni säger nån sida så kommer filem för PC väntare fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hur stor är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Du kan testa en kompis sida om du vill: http://www.sebbsida.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 eller dennagaranteraty virusfria sida! rekomenderas kanonhårt av mig o säkert flera andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 eller dennagaranteraty virusfria sida! rekomenderas kanonhårt av mig o säkert flera andra Vad sägs om att jag redan sökt på google viktigpetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad sägs om att jag redan sökt på google viktigpetter Vad sägs om att du kanske ska berätta det nästa gång. annars så kan du ju skaffa en egen sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Sluta bråka gubbar... http://www.phpsidan.nu/phpsidans_skola/php...skola_del_2.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad sägs om att du kanske ska berätta det nästa gång. annars så kan du ju skaffa en egen sida... Ofta jag is börja koda en hemsida nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ofta jag is börja koda en hemsida nu.. Du behöver inte "koda" en sida för att lägga in ett filmklipp. Du behöver bara 2 program.. Allt finns i pdf:en jag sa för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Du behöver inte "koda" en sida för att lägga in ett filmklipp. Du behöver bara 2 program.. Allt finns i pdf:en jag sa för ett tag sen. Jag hajjar typ inget om datorer........Mer än att dom har en processor,Minne,Ram o hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts