Grötmannen Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag startade gängkrig under glenpark (vid skatepaken), på tredje vågen råkade jag starta bmx challange så att gängkriget försvann... och området fick ingen färg alls... istället ploppade det upp ett område i San Fierro.... dock gick det fortfarande att ta över skateparken... Jag kunde dock inte ta över området vid båtskolan, det har gul färg, men mina gubbar går omkring där, och det står att los santos vagos inte har något område kvar... har nu tagit över alla områden och det står att jag har 55 (ska egentligen bara vara 54) detta ska ju hända om man tar en båt och åker långt upp i vänstra hörnet av kartan..... så om man startar ett uppdrag när man håller på med gängkrig så kan det ploppa upp ett nytt verkar det som.... just thought this would be a little bit interesting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Lite intressant var det nog! Alla knäböj för Grötmannen som kommer med denna roliga glitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kul? Nej...men tipset är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Jag startade gängkrig under glenpark (vid skatepaken), på tredje vågen råkade jag starta bmx challange så att gängkriget försvann... och området fick ingen färg alls... istället ploppade det upp ett område i San Fierro.... dock gick det fortfarande att ta över skateparken... Jag kunde dock inte ta över området vid båtskolan, det har gul färg, men mina gubbar går omkring där, och det står att los santos vagos inte har något område kvar... har nu tagit över alla områden och det står att jag har 55 (ska egentligen bara vara 54) detta ska ju hända om man tar en båt och åker långt upp i vänstra hörnet av kartan..... så om man startar ett uppdrag när man håller på med gängkrig så kan det ploppa upp ett nytt verkar det som.... just thought this would be a little bit interesting... fattar inte vad du menar Redigerad 1 januari, 2005 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts