Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Joo jag skulle precis leta reda på alla horseshoes på min nya save när jag såg en sak. Den röda trappan vid Emerald Isle's parkerigshus är borta! Puts Väck. Och det värsta var ju att en hästsko var framför den och den är också borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 spara igen, åk i fängelse eller dö en gång. Det hjälpte för mig. En gång så var en hästsko på LVs flygplats borta :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 spara igen, åk i fängelse eller dö en gång. Det hjälpte för mig. En gång så var en hästsko på LVs flygplats borta :S Jaha...Ska testa när jag drar till polarn me det. (Supernytt litet Ps2n i julklapp! :'( orättvist) PS. I Officiela Strategiguiden så står det. On the top of this roof på en hästsko på flygplatsen.. och Photo Opsen stämmer inte alls! Köp INTE guiden..Den hjäölper bara med lätta uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Dom finns oftast där, bara att man inte ser dom. T.e.x. en hästsko längst bort på flygbanan vid LV, gick inte att se i vissa ljussättningar om vi säger det så. Man var tvungen att typ stå högst 3 meter ifrån den, annars såg man den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Listat ut det...Men det finns ingen hästsko på något tak på flygplatsen...Det vet jag för jag har hittat alla förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts