johanrisshall Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Har nu köpt GTA3 men när jag ska starta spelet så står det "please insert the right cd-rom" Jag har prövat båda skivorna, vad ska jag göra? Tacksam för alla svar / Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Det ska ju va andra skivan.. Går det inte så prova ladda hem en crack... T.ex. från www.megagames.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Har du verkligen köpt spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanrisshall Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 ja, jag har köpt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 tja du kan ju testa att ladda hem uppgraderingen patch version 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Har nu köpt GTA3 men när jag ska starta spelet så står det "please insert the right cd-rom" Jag har prövat båda skivorna, vad ska jag göra? Tacksam för alla svar / Johan har du köpt en bränd kopia?? om du tnte har gjort det, instalera om spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanrisshall Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 jag har nu provat och installera om spelet och laddahem en crack men när jag kör cracken så står det: Det går inte att hitta procedurstadressen _AIL_3D_room_type@4 i DLL-filen mss32.dll / JoHaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Gå till affären där du köpte spelet å säg att du SKA få ett nytt. Eller pengarna tillbaka. Det har du rätt till och det inte är du som gjort någo fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts