kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Varför är vissa ställen lila och gula etc på kartan? Jag vet att det är nåt med gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Varför är vissa ställen lila och gula etc på kartan? Jag vet att det är nåt med gäng. Områden du kan ta över, som när du klarade Doberman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Liiiite pinsamt att fråga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Varför är vissa ställen lila och gula etc på kartan? Jag vet att det är nåt med gäng. ställ dig i ett gula eller ett lila område och peppra respektive medlemmar så får du det efter 3 attacker ifrån gänget du attackerade. Ett tips kan vara att ha med dig en massa ifrån ditt eget gäng då den tredje vågen är lite smått galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Gul=gäng av Latino typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts