P1rsson Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Finns det fortfarande flk där ute som lirar VC ofta? Isf vad gör ni för att inte tröttna? Försker ni klara 100% eller bara hitta alla stunts? Jag började lite förra veckan men tröttnade snabbt igen. Så har ni tips på vad man mer kan göra för att hålla igång livslusten skriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag spelade det igen 2 veckor före releasen av San Andreas, men tröttnade ganska fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag brukar åka runt och försöka göra lite stuns och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jepp, lirar det då och då, tycker att det är bästa GTA-spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Japp, ibland, om jag inte har nått annat för mig. Men jag brukar oftast köra MTA isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 tjaa, jag funderar faktiskt på att köpa det. SA var det första GTA-spelet jag ägde (men inte det första jag spelade såklart). men 80-tal och Miami är ju aldrig fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag rekomenderar att du köper det. men köp det till dator så man kan modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag har faktiskt sålt mitt :"> så nej, jag spelar de inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ibland gör jag stunt filmer med fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 mitt ps2 har kört, så jag måste lira vc! (man måste ju köra nått GTA eller hur?! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 ja fick det nyss till Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Ladda ner alla mods du kan hitta + en trainer såklart. Inget slår känslan av att flyga omkring i en Hunter och skjuta polishelikoptrar med raketer! Redigerad 2 januari, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ibland, med moddar isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nepp, det blir inget VC, inget SA för den delen heller.. Mitt ps2 har gått sönder, mitt san andreas har gått sönder & mitt VC är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 stunta kan man väl göra tills fingrarna faller av. kommer man inte på något att göra har man brist på fantasi. fast jag har lagt av nu också. behöver en paus tills sa kommer till dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jepp jag lirar det fortfarande, mest i brist på att det inte finns så mycket annat att spela just nu (har iof påbörjat Need For Speed Underground 2 men det är inget långtidkör mest för att koppla av o bränna på gator) väntar på GTA San Andreas ska komma till PC då har man att göra fram till nästa jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts