xstreem Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vem är din favorit karaktär i Oz? Jag gillar Ryan och O'Riley(Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Peter Schibetta och Nino Schibetta... EDIT: Jag är det ultimata Oz fantasten jag köpte till och med dom tre första säsongerna på dvd fast jag redan hade sett dom..Om nån kan mer än mig om Oz då skjuter jag mig själv.. Redigerad 31 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Adebisi, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Adebisi, lätt! Ja lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vad är Oz? Trollkarlen från Oz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vad är Oz? Trollkarlen från Oz? Tv-serie som utspelar sig på ett fängelse i USA. Går på ZTV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Tv-serie som utspelar sig på ett fängelse i USA. Går på ZTV... Och ibland på TV3. Oz är fan den bästa serien som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Peter Schibetta och Nino Schibetta... EDIT: Jag är det ultimata Oz fantasten jag köpte till och med dom tre första säsongerna på dvd fast jag redan hade sett dom..Om nån kan mer än mig om Oz då skjuter jag mig själv.. Better shoot yer'self then, son. Har sett Oz nån gång, tror jag. På ZTV. Fattade ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Och ibland på TV3. Oz är fan den bästa serien som finns 3:ans program är längre fram... För *SPOILER* Adebisi är död!*SPOILER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Bästa karaktären är lätt O'reily. Och du tommy_fido jag kan mer än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Adebisi, lätt! Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Adebisi, lätt! Usch, tycker bara han är irriterande. Pico: Man måste nog ha sett några tidigare avsnitt för att förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Bästa karaktären är lätt O'reily. Och du tommy_fido jag kan mer än dig Okej men bara så du vet så såg jag Oz långt förre Tv3 började visa det för några år sedan. Nej jag tror allvarligt inte att du kan mer än mig men vi kan ju testa (tänker fan inte göra det här till nån frågesport). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 JAg me.JAg såg det först i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) JAg me.JAg såg det först i USA Samma här :">...Då var jag en liten pyssling kanske därför jag är så psykad nu Redigerad 31 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Har iofs aldrig sett Oz, men jag säger såhär ändå, Kvinnofängelset-wannabe är vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Ni som har följt OZ en längre tid vet säkert vem det är men jag kommer inte på hans namn. Han är vit, har kort hår,"normal" kropp,han är kompis med en jävla mes, jag har fattat det som att han och hans kompis har mördat någon tillsamans. Han är kär i en läkare (?) som är mörk och nyligen var han och hans kompis i samtal med deras offers föräldrar. Ni vet säker vem det är, men vad heter han? Jag tror också han såg till att läkeren (hon jobbar på oz) blev våldtagen i förra avsnittet. Ujj va rörigt det blev :"> Redigerad 31 december, 2004 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 JAg tror du menar o'reily.han är bara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ni som har följt OZ en längre tid vet säkert vem det är men jag kommer inte på hans namn. Han är vit, har kort hår,"normal" kropp,han är kompis med en jävla mes, jag har fattat det som att han och hans kompis har mördat någon tillsamans. Han är kär i en läkare (?) som är mörk och nyligen var han och hans kompis i samtal med deras offers föräldrar. Ni vet säker vem det är, men vad heter han? Jag tror också han såg till att läkeren (hon jobbar på oz) blev våldtagen i förra avsnittet. Ujj va rörigt det blev :"> Hans "kompis" heter Cyril och är hans bror... Om inte jag minns fel som jag nog inte gör... Dessutom är han efterbliven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ni som har följt OZ en längre tid vet säkert vem det är men jag kommer inte på hans namn. Han är vit, har kort hår,"normal" kropp,han är kompis med en jävla mes, jag har fattat det som att han och hans kompis har mördat någon tillsamans. Han är kär i en läkare (?) som är mörk och nyligen var han och hans kompis i samtal med deras offers föräldrar. Ni vet säker vem det är, men vad heter han? Jag tror också han såg till att läkeren (hon jobbar på oz) blev våldtagen i förra avsnittet. Ujj va rörigt det blev :"> jo läkaren blev våldtagen i förra avsnittet men den dära lilla gumman med gråt hår och är kort trodde inte att han hade gjort det han sa att han hade gjort det för den dära läkaren ville höra det nånting sånt var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts