holymakaroni Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hur fan får man bort den lilola störande saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hur fan får man bort den lilola störande saken! Kan man få fråga vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kan man få fråga vad det är? Ett störande objekt! HÖR UPP! Ehm...wtf is it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 HAHAHHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ett störande objekt! HÖR UPP! Ehm...wtf is it? När jag såg den ringde min telefon och i luren sa dom: "Seven days!" :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 När jag såg den ringde min telefon och i luren sa dom: "Seven days!" :'( Holy son of a cracker, mig med! jag som inte ens bytt gardiner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 När jag såg den ringde min telefon och i luren sa dom: "Seven days!" :'( för att du tittar på en vit/röd cirkel nån jävel laddat upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 för att du tittar på en vit/röd cirkel nån jävel laddat upp? d var lite humor i det hela.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 för att du tittar på en vit/röd cirkel nån jävel laddat upp? Du har uppenbarligen inte sett The Ring, och om du har det så har du lika torr humor som du inte ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Vi får väl se om 7 dagar om du lever Redigerad 31 december, 2004 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 varför ska man kolla på ett sjukt jä**a rött vitt rund format obeject (hoppas jag stavade rätt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Holy son of a cracker, mig med! jag som inte ens bytt gardiner... fan! vad ska hon säga när hon kommer för att döda mig! *gräver en brunn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 varför ska man kolla på ett sjukt jä**a rött vitt rund format obeject (hoppas jag stavade rätt ) har du inte sett "the ring" filmen? its scary! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 The Ring suger, men dom 3 Ringu filmerna från japan, det är det som är bra. The Ring är bara en omgjord piss version utav ringu. Som är mkt mkt mkt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hmm, kul ta det i dagens lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Om man ska ta det här seriöst, är det så att makaronen har en död pixel på sin skärm och tror att han kan få med det när han tar en screenshot. Vad det än är bör folk lära sig att förklara sitt problem lite närmare, så folk kan svara direkt utan att behöva fråga tillbaks massa först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Du har uppenbarligen inte sett The Ring, och om du har det så har du lika torr humor som du inte ser bra ut. jag ha sett the ring så tyst nu. det är dags att sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag ha sett the ring så tyst nu. det är dags att sova! hahaha dags att sova kl 19? hahaha Vafan the ring suger ju. vafan är det som är läskigt med den ? det är ju föerfan nästan en Komedi. jag skrattade åt den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Om nån vill kolla på the ring, kolla på scary movie 3 istället, ägande humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts