PluOntS Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Nån som har märkt att snutbilarna är likadana i Los Santos och San Fierro men i Las Venturas är dom av äldre typ.. Som sagt onödigt men, men.. Snyggare i L.V tycker jag, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hehe gammal topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jasså? kuligt kan du ge mig en länk till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hittar den inte nu bara för det. men det var någon som skrev typ det vore häftigt óm man kunde tanka bilarna. och så kommer det någon och börjar prata om att polisbilarna ser olika ut. och så visar han en bild. men jag kan fortsätta leta så lägger jag up länken när jag hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts