Tidsam Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Jag hade en del problem med min dator: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23784 Jag har formaterat igen och installerat Windows XP och nu kommer det upp: Unmountable_boot_volume och det här har jag vart med om förr så det finns nån lösning! Det kommer fram när den står och laddat XP när ikonen XP är där. Det står även något om att man skall kontrollera all ny maskinvara blabla! Detta kom fram efter jag formaterat och sedan kopierar den filer och efter det så kommer den här laddningen fram, det är då det kommer fram! Redigerad 31 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 det är inte bara att ändra på boot ordern i bios då? Lägg alla på "none" utom första (0) som ska vara Hdd1 eller liknande. Iaf hårddisk nr.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 det är inte bara att ändra på boot ordern i bios då? Lägg alla på "none" utom första (0) som ska vara Hdd1 eller liknande. Iaf hårddisk nr.1 vad ska boot ordern stå på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det har ingenting med boot-ordern att göra eftersom den hinner ladda WindowsXP innan felet kommer fram. Jag har fått felet en gång. Ett sätt att lösa det är att antingen testa om du kommer in i felsäkert läge och sen kör du en hjävla massa Scan Disk å skit. Eller så tar du bort alla partitioner och skapar nya, efter det installerar du Windows igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det har ingenting med boot-ordern att göra eftersom den hinner ladda WindowsXP innan felet kommer fram. Jag har fått felet en gång. Ett sätt att lösa det är att antingen testa om du kommer in i felsäkert läge och sen kör du en hjävla massa Scan Disk å skit. Eller så tar du bort alla partitioner och skapar nya, efter det installerar du Windows igen. Okej då skiter jag i boot ordern! Jag kommer in i felsäkert läge, om jag väljer att köra scandisk så står det bara att den gör det vid nästa omstarta så den går inte Vad kan jag mer köra än scan disk? Det där med att skapa nya partitioner! När jag formaterar så tar jag ju bort den gamla och gör en ny det är väl så man skall göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Är det inget anus som kan svara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Kör chkdsk /r i Recovery Console. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Är det inget anus som kan svara?? Inte om du inte vill ha smumpmässiga fisljud som svar. Fast det kanske hjälper dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Nej det skulle nog inte hjälpa. Men det har löst sig nu med datorn, jag sitter vid den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Samma sak hände med min data....... Då var det fel på hårdisken så jag lämnade in den och fick en ny hårdisk för 0kr Bra med hyrdata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts