djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag läste på strax innan Gta:sa kom så stod det att det var det sista Gta spelet som kommer till Ps2. sony hade bara kontrakt med rockstar till år 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag läste på strax innan Gta:sa kom så stod det att det var det sista Gta spelet som kommer till Ps2. sony hade bara kontrakt med rockstar till år 2004. Men det blir nog ett till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 . tror inte det eftersom att sony inte har kontrakt med rockstar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 . tror inte det eftersom att sony inte har kontrakt med rockstar längre. Sony förlängde sitt kontrakt så att dom skulle få nästa generations gta exlusivt till nästa playstation mot att nuvarande gta fick släppas till x-box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 . tror inte det eftersom att sony inte har kontrakt med rockstar längre. Jo, men då kommer sony inte vara ensam med det från början. Så som de tidigare varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 GÖTT. lås tråden tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) hmm, tror inte att vi behöver oroa oss! Spel konsumenterna har tydligt visat att GTA är något som går hem. Själv fallet kan det bli både tråkigt och rutin om man producerar "samma" spel med få ändringar hela tiden. Tittar man på VC & SA är likheten slående. Olika uppdrag och större men själva spelet är samma. De kommer inte bara att slänga nåt som fungerar i Papperskorgen men däremot utveckla nya spel. Själv hoppas jag att det till PS3 kommer komma ett nytt GTA liknade spel men dock inte GTA. Samma frihet som finns i de nuvarande GTA spelen men med nytt namn och ny stad. (Och tid) Spelet MAFIA, är ju typ som GTA men inte med lika stor frihet att göra saket på egen hand. Hade man gjort spelet i GTA-anda hade ju spelet varigt riktigt roligt! Redigerad 31 december, 2004 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det tror jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag tror enda skillnaden blir att det släpps på alla konsoler och på PC på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hmm, tror inte att vi behöver oroa oss! Spel konsumenterna har tydligt visat att GTA är något som går hem. Själv fallet kan det bli både tråkigt och rutin om man producerar "samma" spel med få ändringar hela tiden. Tittar man på VC & SA är likheten slående. Olika uppdrag och större men själva spelet är samma. De kommer inte bara att slänga nåt som fungerar i Papperskorgen men däremot utveckla nya spel. Själv hoppas jag att det till PS3 kommer komma ett nytt GTA liknade spel men dock inte GTA. Samma frihet som finns i de nuvarande GTA spelen men med nytt namn och ny stad. (Och tid) Spelet MAFIA, är ju typ som GTA men inte med lika stor frihet att göra saket på egen hand. Hade man gjort spelet i GTA-anda hade ju spelet varigt riktigt roligt! GTA har etablerat sig som den bästa inom genrén och kommer nog inte släppa den position än på ett tag. Det enda jag ser som kan stoppa GTA är att förändringen blir för liten när ett nytt GTA spel släpps. Bra att PS3 kommer så det blir lite förändringar grafikmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts