AE_Dave Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag har på senare tid att det är väldigt många personer som letar efter militär utrustning för att göra filmer med mera. Jag har hittat en härlig online-shop där de säljer militärkläder, gasmasker, dogtags, skor, knivar, märken, medaljer och lite till! Tänkte att ni kanske ville veta att den fanns... själv längtar man bara tills Navy Seal märket kommer hit. Länk till Militärlagret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Trevligt snart kan jag äntligen leva ut min dröm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Om du bor i sthlm och vill slippa fakturor finns ju alltid Military shop på sveavägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts