kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 När man har klarat burning desire så får man ju en flickvän, och då kommer det ju upp en 2-player symbol vid hennes hus. Men jag satte på 2 nar jag var själv, och sen dödade jag henne för att spela en igen. Men då står det att hon inte är hemma och jag får minus i progress with denise eller vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 LOL! Har du dödat Denise? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 she is dead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kan någon påminna mig vad frågan var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 DOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 haha.. var inte orolig, hon är bara hemma mellan 16.00 och 6.00 eller vad det är.. men huromhelst hon kommer tebaks, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Om man dödar en flickvän i 2player mode så händer ingenting förutom att du får vänta tills nästa gång hon är hemma innan du kan träffa henne igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts