Blaucrozz Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ok faktum är att när jag tog en liten titt omkring här så upptäkte jag att det är nånting riktit skruvat med er alliop!! Om ni (som väntat) inte håller med mig på denna punkt så har jag några bevis, som jag erhållit av vissa större personligheter på denna sida. vilkas nick jag givetvis inte kan avslöja pågrund av uppenbara anledningar. För er som orkat läsa så här långt så kommer bevisen: Bevis föremål #1 : Tja stell, dig har man inte sett på ett tag! Inte..?? Nej du har ju inte postat så mycket de senaste dagarna. Otroligt misstänktsamt i mina ögon.. Bevis föremål #2 : Hemlig identitet :men vi va som en lite nfamilj i början förståru Samme Hemliga person : om nån inte sa nåt en dag så blev alla oroliga osv. Han ijen : nu sitter alla mest å hatar noobs hela dagarna som en liten familj?? ännu ett hemskt bevis på den otroliga nördigheten på denna sida... Bevis föremål #3 : Herr Hemlig : fan ingen har skrivit nåt på en halvtimme oh no en hel halvtimme... synd om saten.. Bevis föremål #4 : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=22517&hl= behövs det någon förklaring.. Bevis föremål #5 : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1980&hl= Gröt?? vad fan är fel på er?? :S Som ni förstår så skulle jag kunna hålla på såhär i all evighet men nu när klockan närmar sig 0500 så är det nog bäst att sluta... Obs! det här har nog varit den nördigaste posten någonsin på det här forumet med undantag av "http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=9627&hl=" Låt mig avsluta min post med en otroligt chezzy quote " Thank you every one thank you werry much" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ja, det här är den nördigaste tråden på forumet. Och ja, du är den nördigaste forumiten. Vart vill du faktiskt komma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 vadå komma?? jag har inga syunpunkter ville bara lysa upp er vardag med lite nördig fakta.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1980&hl= Gröt?? vad fan är fel på er?? :S I take that as an insult.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 I take that as an insult.... Jag tar det för vad det är...ett skämt! "Relax man..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ett skämt... Och folk klagar på mina skämt... Oj oj oj... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Ebeeto Posted on Dec 31 2004, 05:38 Ett skämt... Och folk klagar på mina skämt... Oj oj oj... HAHA!! för att du är en dålig skämtpåhittare!! jag är besviken på er!! min pålitliga källa antydde att ni två var så mäktiga man blir häromkring! Ebeeot och Funnylin Redigerad 31 december, 2004 av Blaucrozz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) HAHA!! för att du är en dålig skämtpåhittare!! jag är besviken på er!! min pålitliga källa antydde att ni två var så mäktiga man blir häromkring! Ebeeot och Funnylin Jo då Ebeeto och jag härskar här i hemlighet. Vi är mäktigare än dom mäktigaste Illuminati ledare...ehh...sprid inte att Ebeeto kallar mig för sin drottning bara! Redigerad 31 december, 2004 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) HAHA!! för att du är en dålig skämtpåhittare!! jag är besviken på er!! min pålitliga källa antydde att ni två var så mäktiga man blir häromkring! Ebeeot och Funnylin Din källa har rätt. Jag är allsmäktig. Och du stavade mitt namn fel. För detta skall du straffas hårt men rättvist. Jag flufsar ner en förbannalelse över dig, Bluacrozz (medveten felstavning). EDIT: Funny! Nu avslöjar du för mycket! Jag försöker ju smyga med våra små egenheter! Redigerad 31 december, 2004 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Jga ekränenr tat jga stava fle.. nej serriöst orka min "hemliga" källa yttrade sig inte om er sexuella läggning... han höll däremot på och förklarade att "Ebeeto var härskaren i forumet. den enda kraftig nog att utmana den store Funnylin.." han sa även "Funnylin är den okrönte kungen i forumet och Ebeeto är ondingen som kommer och stjäl kronan" Redigerad 31 december, 2004 av Blaucrozz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Alltså, ett FORUM som nu det här är är en sorts SAMMLINGSPLATS, forum betyder för övrigt om jag kommer ihåg rätt samlingsplats även ordet... och vad gör man på sammlingsplatser? Jo, man sitter och pratar. Vi sitter här och pratar.... och jag ser inte vad det är för fel med att prata i trådar om husdjur och om man gillar gröt? Och ja det är gansdka konstigt att ingen har skrivit på en halvtimme då det finns MINST ett hundratal aktiva medlemmar här. Bevis föremål #1 : Tja stell, dig har man inte sett på ett tag! Inte..?? Nej du har ju inte postat så mycket de senaste dagarna. Kan lika gärna varit ironi. Bevis föremål #4 : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=22517&hl= behövs det någon förklaring.. Ja, en FET beskrivning 2K4!! Vad är det för fel att prata om husdjur? Låt mig avsluta min post med en otroligt chezzy quote " Thank you every one thank you werry much" Vem är största 'Wannabe-citat-nörd' här nu va? Mohahaha Alla dina s.k. "Bevis" är väldigt svaga mot att vi skulle vara nördiga här. 1. Det ligger ingen nördighet i att prata om husdjur. 2. Det ligger ingen nördighet i att prata om gröt och andra maträtter. 3. Det ligger ingen nördighet i att skämta. Jag ser inte riktigt poängen i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Är det bara jag som inte fattar vad pojken slöddrar om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ja, en FET beskrivning 2K4!! Vad är det för fel att prata om husdjur? han fick slut på ideér, därför skrev han som han gjorde svaga bevis för att vi skulle vara nördar, tror det snarare är du som är nörd då du påpekar alltihop... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Alltså, ett FORUM som nu det här är är en sorts SAMMLINGSPLATS, forum betyder för övrigt om jag kommer ihåg rätt samlingsplats även ordet... Forum är latin(grekiska?)och betyder torg! Ebeeto är ondingen som kommer och stjäl kronan Aarghh...neeeeej. / Forumets härskare Funny. Redigerad 31 december, 2004 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 åh nej.. jag är krossad ni har lyckats... jag försökte bara vara lite lustig i den gråa (och blåa ) vardagen.. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 åh nej.. jag är krossad ni har lyckats... jag försökte bara vara lite lustig i den gråa (och blåa ) vardagen.. :'( Aja, den här tråden har väl tjänat ut sitt syfte då antar jag. (Nästa gång ett humoristiskt inlägg skall postas, posta det i dagens lol, annrs tror alla att det är fullt allvar.) *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts