P-C Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) personligen tycker jag man borde radera members som inte varit aktiva på längre är ett år och har -50 posts håller ni med? Redigerad 31 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Varför bry sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 dom kanske är här och läser allt men vågar inte skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Varför bry sig? ah.. carolus säger ännu en livfull rolig kommentar! men t ex HAN! Redigerad 31 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ah.. carolus säger ännu en livfull rolig kommentar! Nej men ärligt, varför bryr du dig? du är varken mod eller grundare du behöver inte bry dig, vi har andra för våran välfärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Mm jag håller med. Tänk om nån som loggar in 1 gång har tagit nåt mycket attraktivt namn som Bögen tex då är det blockerat för andra seriösa medlemar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det har ju varit uppe förut. Och då sa Hultan: "Jag kommer inte ta bort nån medlem för att de kommer in ett par gånger när varje nytt GTAspel kommer. Hur skulle det då vara om deras konto inte längre existerade?" Eller nåt liknande. Fråga han själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Varför har man ett medlemskonto på GTAsajten? (OBS! läs det GTAsajten och inte GTAsajtens Forum!) * Man kan/kunde skriva kommentarer i kommentarsystemet * Man kan utnjyttja PM-systemet * Man är med i GTAsajtens nyhetsbrev * Man kan deltaga i alla våra tävlingar * Man kan ladda upp mods, rösta på dom och få statistik på GTAMods.com * Man kan få rabatter/fri frakt på GTA-spel * Man kommer åt vårt SMS-system och kan få SMS direkt i mobilen när det kommer nya nyheter ... och slutligen kan man posta inlägg i forumet.... Så nu har jag en motfråga som jag gärna skulle vilja ha besvarad Varför ska en medlem bli borttagen bara för att han/hon inte använder EN av MÅNGA tjänster på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 jag skäms :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 jag skäms :"> Det ska du inte C-p öhm oj P-c , det händer oss alla någongång (mena inget illa ,skäms :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det ska du inte C-p öhm oj P-c , det händer oss alla någongång (mena inget illa ,skäms :"> ) Det där skämtet är lite urtjatat nu *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 men t ex HAN! HAn kom väl säkert bara in för att checka någon nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts