Plutonium_Man_91 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Tja alla glada så här på Nyårsafton! Jag ska köpa eller rättare sagt "bygga" alltså inte bygga själva datorn men bestämma delar osv, jag kan tänka mig att lägga ut 12-13 tusen ungefär m är det nån här som vet var man kan få en dator med dom bästa grejerna som man får för dom pengarna tack på förhand till alla som svarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Tja alla glada så här på Nyårsafton! Jag ska köpa eller rättare sagt "bygga" alltså inte bygga själva datorn men bestämma delar osv, jag kan tänka mig att lägga ut 12-13 tusen ungefär m är det nån här som vet var man kan få en dator med dom bästa grejerna som man får för dom pengarna tack på förhand till alla som svarar! Du ska inte plocka ihop den själv eller? För annars finns det ju massvis med butiker där du kan beställa delar och sedan bygga själv. Eller vill du bara bestämma vilka delar som typ på Siba, där man måste betala överpris för allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Du ska inte plocka ihop den själv eller? För annars finns det ju massvis med butiker där du kan beställa delar och sedan bygga själv. Eller vill du bara bestämma vilka delar som typ på Siba, där man måste betala överpris för allting? Jag ska välja delarna själv men jag vill ha den ihopbyggd när jag får den. jag vet t.ex komplett.se hardsoft.se + når fler men om du vet nån så får du gärna skriva det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag ska välja delarna själv men jag vill ha den ihopbyggd när jag får den. jag vet t.ex komplett.se hardsoft.se + når fler men om du vet nån så får du gärna skriva det här Njaa, inte butiker som bygger ihop den åt dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Njaa, inte butiker som bygger ihop den åt dig... okej men jag känner en som kan bygga ihop den åt mig så kan du nån sån sida då Redigerad 31 december, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 dells datorer så kan du ju välja delar, dell.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 dells datorer så kan du ju välja delar, dell.se ooh det visste jag inte ska kolla priserna nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 okej men jag känner en som kan bygga ihop den åt mig så kan du nån sån sida då Komplett finns, sedan Datorbutiken.com och dataprince.se. Från de ställena skulle iaf jag köpa ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Komplett finns, sedan Datorbutiken.com och dataprince.se. Från de ställena skulle iaf jag köpa ifrån... jag skrev att jag vet komplett och datorbutiken visste jag också men det skrev jag inte men prince.se visste jag inte så man TACKAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 varning för komplett! luras och håller inte va de lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 varning för komplett! luras och håller inte va de lovar! Är du full eller? Komplett är ett av dem bästa företagen i sverige att ha och göra med. Dataprince däremot är svartlistade, så håll dig (er) borta från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Btw, DELL är svindyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Är du full eller? Komplett är ett av dem bästa företagen i sverige att ha och göra med. Dataprince däremot är svartlistade, så håll dig (er) borta från dem. tackar curly för att du sa det + att jag vet att man kan lita på komplett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 tackar curly för att du sa det + att jag vet att man kan lita på komplett! Skulle köpt allt på komplett om jag var du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Skulle köpt allt på komplett om jag var du... okej då vet jag! tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Datorbutiken.com har en smidig konfigurator där du väljer vilka delar du vill ha och samtidigt ser hur mycket allt kommer kosta totalt. Man kan välja till att de bygger datorn åt en eller så gör man det själv och sparar en tusenlapp. Har handlat från dom flera gånger och är mycket nöjd med deras service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Är du full eller? Komplett är ett av dem bästa företagen i sverige att ha och göra med. Dataprince däremot är svartlistade, så håll dig (er) borta från dem. Nej det är jag inte.. men både jag och Internetworld har erfarenheter av att de är riktigt dåliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 En polare och hans bror köpte varsin dator från dataprince! Min polares dator var det nå fel med strömbrytaren som sitter bak på datorn och på hans brors dator så var det någe knas med fläkten! Så dataprince är inte speciellt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 En polare och hans bror köpte varsin dator från dataprince! Min polares dator var det nå fel med strömbrytaren som sitter bak på datorn och på hans brors dator så var det någe knas med fläkten! Så dataprince är inte speciellt bra! De lär ju gå på garantin.. men hade de vart komplett så hade man säkert inte fått byta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Om du bo i Malmö så ska du lätt! köpa delarna på Styggapojken... Hemsida Styggapojken.se sdär e billigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts