Tackleberry Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag börjar bli jävligt less på allt skitsnack och smutskastnnig. Här på forumet ska man få fråga utan att bli bombad av klagomål. Likaså kan vi väl vara lite trevliga mot varandra överhuvudtaget. Jag fick ett msg av Insats nyss och det var väl inte precis något kärleksbrev till varken mig eller forumet. Meddelandet lyder som följer: Personal Message Insats Dec 31 2004, 00:10 "Låt oss säga att det här forumet med dess folk betyder tillräckligt lite för mig för att jag ska kunna bete mig hur jag vill. Jag bryr mig inte. Ibland skäms jag att jag loggar in här eftersom jag nergraderar mig till att prata med människor utan liv, som du." En sak undrar jag, varför är han medlem över huvudtaget? Fundera på den saken för nu orkar jag inte skriva nå mer. Läs även min sig för att se hur Insats ännu en gång visar prov på sin mogenhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 onödigt otrevlig tycker jag om griimn blev bannad så borde den där killen också bli de för griimn var ju svinshysst på slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Griimn var en väldigt seriös medlem, hoppas han kommer tillbaka någon gång. Själv tycker jag att man borde banna över hälften på det här forumet med tanke på spam och stavfel, speciellt dom som blandar dom två. Dyslexi är undantag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Griimn var en väldigt seriös medlem, hoppas han kommer tillbaka någon gång. Själv tycker jag att man borde banna över hälften på det här forumet med tanke på spam och stavfel, speciellt dom som blandar dom två. Dyslexi är undantag... nja, läste det inte så ordentligt förra gången. Det är rätt att man inte ska missbruka vårt språk och då ska man ju naturligtvis försöka skriva rätt:) sen finns det ju undantag Redigerad 31 december, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Griimn var en väldigt seriös medlem, hoppas han kommer tillbaka någon gång. Själv tycker jag att man borde banna över hälften på det här forumet med tanke på spam och stavfel, speciellt dom som blandar dom två. Dyslexi är undantag... tänk så är han redan tillbaka? men ingen vet om det!? insats: om jag betedde mig som dig skulle jag också skämmas när ja loggade in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 tänk så är han redan tillbaka? men ingen vet om det!? insats: om jag betedde mig som dig skulle jag också skämmas när ja loggade in Jag vet att "han" är tillbaka här på forumet, jag är inte dum i huvudet... ...men jag hoppas att "han" ska komma tillbaka och vara lika aktiv som förr, och förhoppningsvis under samma alias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Själv är jag alltid trevlig... Det vet alla. Online i alla fall... Hehe, nej men jag är trevlig i allmänhet. Ett riktigt kap för brudar...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 va fan särskrivning e det för fan inge fel på, alla kan inte vara duktiga på att stava.. oj ja blev bannad för ja skrev fel.. men iallfall så tycker ja folk skulle läsa igenom posterna innan dom postar den. mer änn vad dom gör... Oj ja tror det blev en lite särskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Själv är jag alltid trevlig... Det vet alla. Online i alla fall... Hehe, nej men jag är trevlig i allmänhet. Ett riktigt kap för brudar...! Ehum... ...GTAsajten är inte det bästa stället att ragga på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 LALA! tycker inte man borde banna folk för stavfel! du borde bannas! men shit kolla vad alla var trevliga mot mig i min början sidan 3 och framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Ehum... ...GTAsajten är inte det bästa stället att ragga på... Hehe, men nä tänk om nån brud råkar se det... Den chansen ligger väl nånstans på en skala mellan 1-10, 1 ? @PC: Hehe... det där kommer jag inte ens ihåg. Det jag skrev var bara ett skämt, du vet. Och det var det enda det nånsin var. Hoppas du inte tog det personligt. Redigerad 31 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hehe, men nä tänk om nån brud råkar se det... Den chansen ligger väl nånstans på en skala mellan 1-10, 1 ? Tija är hyffsat aktiv, så det är nog snarare en sjua. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 LALA! tycker inte man borde banna folk för stavfel! du borde bannas! men shit kolla vad alla var trevliga mot mig i min början sidan 3 och framåt lol, bra start där för p-c....hoppas folk kan va lite snällare mot mig da, ny som jag är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) lol, bra start där för p-c....hoppas folk kan va lite snällare mot mig da, ny som jag är.... dont count on it dom är alltid bitchiga mot nya tycker jag Redigerad 31 december, 2004 av superingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 lol, bra start där för p-c....hoppas folk kan va lite snällare mot mig da, ny som jag är.... [fyll i elak kommentar här] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Starta en tråd där alla får skrika ut sin ilska på varandra.. GROV ilska dvs.. Har läst att psykologer gör så med sina skilsmässofall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Starta en tråd där alla får skrika ut sin ilska på varandra.. GROV ilska dvs.. Har läst att psykologer gör så med sina skilsmässofall. vi kan börja här Carolus e en stygg pojke! Mycket stygg pojke! Du ska straffas i skolan! ÄDIT: Svara på msn också har ingen att prata med! Redigerad 31 december, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ost.... ( ??? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Själv tycker jag att man borde banna över hälften på det här forumet med tanke på spam och stavfel Tror inte att vi får ett trevligare forum bara för att vi bannar folk som stavar fel. Snarare tvärtom! *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Banna alla som har registrerat sig efter den 3 404:de medlemmen. Redigerad 31 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts