Drewek Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 vilken ska man byta på om man vill sänka bilen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Förslag är ju att testa dig fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag har testat lite men när jag gör det så har inte bilen några hjul. kan inte nån snälla säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Upper o lower limit, öka båda, alt bara lower limit(från ex:-0,15 till 0,00 ger en sänkning på ca 15 cm) du måste se till att (upper limit) minus l(ower limit) alltid är mer än noll. Om du sänker bilen, så att lower limit har ett högre värde än upper limit, så kommer bilen studsa iväg när du ser den, alt att spelet hänger sig.. om det ändå inte vill fungera så får du ändra allt manuellt inne i handling.cfg tex om du vill sänka amiral 10 cm så öppnar du handling.cfg, letar upp AMIRAL, följer den raden till du kommer till kolumn ab och ändrar den från -0,19 till -0,09, dvs att du ökat den 0,10 enheter, dvs 10 cm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 behöver du hjålp så finns jag här haha kan hjälpa dig om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 behöver du hjålp så finns jag här haha kan hjälpa dig om du vill lol, vad går du på da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det någon som vet hur man gör s å bilarna åker på bakhjulen? jag gjorde det genom att ändra as mycke som ja inte visste något om... men nån som vet? tänkte göra om sabretur så den kan åka på bakhjulen och bränna gummi i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det någon som vet hur man gör s å bilarna åker på bakhjulen? jag gjorde det genom att ändra as mycke som ja inte visste något om... men nån som vet? tänkte göra om sabretur så den kan åka på bakhjulen och bränna gummi i vc Inte säker, men; Backhjulsdriven, lättare, snabbare (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Inte säker, men; Backhjulsdriven, lättare, snabbare (?). Nopp .( funkade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Inte säker, men; Backhjulsdriven, lättare, snabbare (?). Jag tror ungefär likadant, men jag tror nog ändå att man ska göra den lättare fram o tyngre bak, bättre acc och jag tror nog att den även måste ha bättre grepp ! Redigerad 7 januari, 2005 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag tästade på pcj 600 och den stog tup lodrät ner i backen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okej.. jo dedär med att man ska få den lättare fram och tyngre bak det har jag nog också fattat men vilka instellningar är det? jag har hållit på typ as länge igår OCH idag men jag fixar det inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts