NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 haru kollat bakom Diaz gammla hus (Vercetti Estate) ??? Om inte kolla vid alla gran hus på vänstar och höger sida om Vercetti Estate kolla vid vattnet....brygorna där bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 haha! nu är den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Åhhhh fan vid kul för dig....önskar jag hittat 80 nu....jag vill juh inte fuska med att hitta ni vet med guide.... så jag e bara på 40 nu Ändå ha sååå kul med Sea sparrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 NutCase2 forumets kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 NutCase2 forumets kung Hehe....tackar tackar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 NutCase2 forumets kung Försöker du lura oss eller?? Allas vår konung Hultenius kommer att störta honom från troner illa kvickt!! hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jag är uppe i 98 HP, och jag hittar inte dom sista två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 det har jag gjort *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Försöker du lura oss eller?? Allas vår konung Hultenius kommer att störta honom från troner illa kvickt!! hehe... Tror inte hulte e så OND!!! Men om jag nu skulle va kung på forumet...så kommer ändå hulte att ALLTID va mer kung än ALLA andra här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 När man har en annan dräkt på sig.. och dör eller blir busted så får man tillbaka "Street" kläderna.. nån som vet om man kan behålla dräkten man har på sig? jag laddar alltid om från förra laddningen om jag dör eller blir busted... vill inte spara me några såna grejor...=) kanske lite petig.. men vill ha 0 busted och 0 wasted... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts