51:an Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 vart ocean beach helipad är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Nån som kan rita en ring på en vice city karta och sätta upp den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag kan men jag vet inte hur man lägger upp en karta fårn mina bilder hit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 kan du skicka den till denna mail då a_tacti@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 aa skickar den nu da...men asså...göre når om jag ritat in var banken och diaz lik ligger oxå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 nej nej.. rita vad du vill bara jag ser var helipaden är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Ok då vet jag till nästa gång Jag e klar nu...kolla din mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 hmmm.. inget ännu.. den kommer väl snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 AA den gör någ det... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 nu fick jag det.. hur vet du att hans lik ligger där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 vart ligger det??? i vattnet? buskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Vattnet...i exakt de hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 hehe hittade det.. ballt va det du som hittade det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Nej tyvärr inte Men jag hittar bra på beskrivningar med bara text.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 men kan jag oxo få den kartan plz !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Men ska inte Huntern finnas på Ocean beach helipad.. jag har tagit alla 100 hidden packages Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 men kan jag oxo få den kartan plz !!! jag vill också ha den snälla den skulle jag behöva snälla hit me (tog från en anna kille bara för kul en gång bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jo den ska finnas där....annars vid mercedes hus.... alla som vill ha karta skriver sin mail...skickar om 5 min...till alla som skickat sin mail inom 5min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 hittade den tack för kartan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 fan då.. kan inte komma in på banken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts